آموزش مدیریت اینستاگرام

آموزش اینستاگرام کرمانشاه

آموزش اینستاگرام کرمانشاه را از ما بخواهید، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است که برای اشتراک تصاویر، ویدئوها و تعاملات اجتماعی می باشد. یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ در این اپلیکیشن ارتباط با مشتری و تبلیغات محصول و خدمات می باشد.

آموزش اینستاگرام کرمانشاه
icons8 call 1

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

09188337286-09182994006

آموزش اینستاگرام کرمانشاه چیست؟

اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تأسیس شد. این برنامه برای اشتراک گذاری عکس و فیلم ها استفاده می شود که با فیلترهای دیجیتال طراحی شده است. این اپلیکیشن میان تمامی مردم دنیا محبوب شد و در سال 2012 توسط شرکت فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام ویژگی های زیادی دارد مانند پست که یکی از اصلی ترین مولفه های اینستاگرام است که در ادامه برای شما کامل توضیح داده شده است. 

ویژگی دیگر اینستاگرام لایو( پخش زنده) است که این امکان را به شما می دهد که بصورت زنده و با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. ویژگی جدید که به اینستاگرام اضافه شده Reels است که شبیه  TikTokمی باشد که میتوان از Reels  برای ساخت ویدئوهای کوتاه استفاده کرد. همچنین برای پیام های خصوصی،اینستاگرام قابلیت دایرکت را در اختیار کاربران قرار داده که به صورت خصوصی با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. 

برای استفاده موثر از اینستاگرام بهتر است محتوای باکیفیت تولید شود زیرا اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که باید در آن محتوای باکیفیتی داشته باشید. اگر می‌خواهید کسب ‌وکارتون رو در اینستاگرام تبلیغ کنید و موفق بشین مواردی رو که براتون توضیح دادیم رو تا انتها مطالعه کنید.

راه های ارتباط با ما 

آدرس ما: کرمانشاه, چهارراه بسیج, خیابان بنت الهدی, کوچه علی محمدی, ساختمان امیر حافظ, طبقه سوم, واحد 9

فهرست مطالب

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها با دنبال‌کنندگان به صورت جهانی است.

IGTV یک ویژگی مهم در اینستاگرام است که باعث می شود ویدئوها را به صورت طولانی(60ثانیه) به نمایش بگذارید.

بیوگرافی یک فرصت عالی برای معرفی خود در اینستاگرام است.

باید چند اصول مهم را در بیوگرافی رعایت کنید:

تعریف خود:توضیح کوتاهی از خود.

نوشتن شخصیتی جذاب

استفاده از ایموجی جذاب و مرتبط

گذاشتن لینک در بیوگرافیکی

 

هشتک در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا پست های شما در دسترس کاربران مرتبط قرار بگیرد.

شما می توانید از ویژگی امنیتی در اینستاگرام (ورود دو مرحله ای) استفاده کنید و بتوانید تنظیمات حریم خصوصی را برای خود فعال کنید.

تبلیغات در اینستاگرام یکی از پلتفرم های تبلیغاتی موثر در دنیا است. که به کسب و کارها این امکان را می دهد که به یک جمعیت گسترده از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام ممکن است زمان‌بر و چالش‌بر باشد، اما با رعایت رویکردهای موثر، می‌توانید به تدریج تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

راهکارهای افزایش فالوور:

محتوای باکیفیت

زمان مناسب ارسال محتوا

استفاده از هشتگ های مرتبط

مشارکت در ترندها

استفاده از استوری، مسابقات و قرعه کشی ها

اگر نمی‌خواهید محتوای شما به صورت عمومی در صفحات هشتگ نمایش داده شود از تنظیمات حریم خصوصی هشتگ استفاده کنید.

استفاده از قالب های ریلز اینستاگرام

از تیک تاک استفاده کنید

دنبال کردن اکانت های Trending Reels اینستاگرام 

آموزش ادمین اینستاگرام کرمانشاه

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. این شبکه اجتماعی یکی از روش های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که باعث جذب فالور، فروش بیشتر و رشد کسب و کار می شود. آموزش ادمین اینستاگرام یک مهارت ارزشمند است که می تواند به شما کمک کند تا پیج اینستاگرام خود را به یک پیج موفق با تعداد دنبال کننده و بازدید بالا تبدیل کنید.

با یادگیری اصول و نکات ذکر شده در این آموزش، می توانید محتوای جذاب و باکیفیت منتشر کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، عملکرد پیج خود را آنالیز و فالوورهای خود را افزایش دهید. ادمین اینستاگرام باید بتواند محتوای جذاب و باکیفیت ایجاد کند زیرا کلید موفقیت در اینستاگرام داشتن محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطبتان باشد. برای اینکه محتوای شما به درستی دیده شود باید یک برنامه انتشار منظم(تقویم محتوا) مطابق با اهداف شما داشته باشید.

همچنین یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اینستاگرام تعامل با مخاطبین است. شما باید پاسخگوی نظرات، سوالات و پیام های مخاطبان خود باشید. همچنین باید از مسابقات و نظرسنجی ها برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود استفاده کنید. شما باید عملکرد پیج خود را همیشه به صورت منظم آنالیز کنید تا نقاط قوت و ضعف پیج خود را شناسایی کنید.

 برای افزایش فالور می توان از هشتگ های مرتبط استفاده کرد و با سایرکاربران مرتب ارتباط برقرار کرد و همچنین از مسابقات و نظرسنجی ها برای جذب مخاطبان جدید استفاده کنید. این نکات از مهمترین  وظایف ادمین پیج است.

نکته های طلایی برای پروفایل اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام اولین چیزی است که بازدیدکننده میبیند، برای همین مهم است که پروفایل شما حرفه ای و جذاب باشد. عکس باید واضح، روشن و دارای کیفیت بالا و مرتبط با کسب و کار شما باشد.

نکته دومی که در پروفایل اینستاگرام وجود دارد  بیوگرافی است، بیوگرافی باید کوتاه، مختصر و دارای اطلاعات مهم در مورد کسب و کار باشد. محتوا می تواند شامل نام، حوزه فعالیت، لینک وب سایت (لینک وب سایت در بیوگرافی به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما کسب کنند) و سایر اطلاعات مهم دیگر باشد.

نکته ی سوم نام کاربری مناسب است که باید کوتاه، آسان و مرتبط با کسب و کار شما باشد همچنین باید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا افراد بتوانند شما را راحت در اینستاگرام پیدا کنند. انجام دادن این نکات به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب و کسب و کار خود را رشد دهید.

پروفایل اینستاگرام

آموزش ترفندهای امنیت اینستاگرام

Instagram infographic

اینستاگرام یک هدف بالقوه برای هکرها است زیرا آن ها می توانند از حساب های اینستاگرام برای سرقت اطلاعات شخصی، انتشار محتوای مضر یا کلاهبرداری از کاربران استفاده کنند. برای محافظت از حساب اینستاگرام خود چند نکته را باید رعایت کرد، نکته ی اول رمز عبور قوی است که باید حداقل 12 کاراکتر داشته باشد و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد همچنین نباید ساده مانند نام و تارخ تولد یا شماره تلفن باشد.

نکته ی دوم فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای است، با فعال کردن این گزینه زمانی که کسی سعی کند وارد حساب شما شود باید علاوه بر رمز عبور، کد تایید نیز وارد کند. نکته بعدی توجه به پیام های مشکوک است، اغلب اوقات هکرها از پیام های مستقیم برای فریب کاربران استفاده می کنند. اگر پیامی دریافت کردید که اطلاعات شخصی شما را می خواهد به هیچ وجه پاسخ ندهید. به طور منظم حساب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ فعالیت مشکوکی وجود ندارد.

بازاریابی محتوایی

بلاک و ریپورت در اینستاگرام

بلاک یعنی یک کاربر دیگر نمی تواند پست ها، استوری ها، کامنت های شما را ببیند، پیامی به دایرکت ارسال و ارتباطی با شما داشته باشد. دلایل مختلفی مانند مزاحمت، محتوای نامناسب و فعالیت مخرب وجود دارد که یک کاربر تصمیم می گیرد دیگری را در اینستاگرام بلاک کند.

 برای بلاک کردن یک کاربر در اینستاگرام وارد صفحه ی پروفایل کاربر می شوید، روی سه نقطه در گوشه ی بالا سمت راست صفحه، کلیک کنید وارد تنظیمات شوید و گزینه  Blockرا انتخاب کنید.

ریپورت قابلیتی در اینستاگرام است که از فعالیت افراد متخلف جلوگیری می کند. یعنی شما یک کاربر یا محتوای خاص را به اینستاگرام گزارش می دهید و اینستاگرام این گزارش را بررسی می کند و اقداماتی برای محافظت از کاربرخود انجام می دهد. در واقع هر نوع فعالیتی خلاف اینستاگرام انجام شود با ریپورت در اینستاگرام قابل رسیدگی می باشد. دلایل مختلفی وجود دارد مانند محتوای غیرقانونی، محتوای نقض کپی رایت  که یک کاربر ممکن است محتوا یا کاربر دیگری را در اینستاگرام ریپورت کند.

برای ریپورت کردن یک کاربر در اینستاگرام روی پست، استوری، کامنت یا پیام دایرکت مورد نظر ضربه بزنید و روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید گزینه ی Report را انتخاب کنید دلیل ریپورت را انتخاب کنید و برای تایید بر روی Report مجدداً ضربه بزنید.

عواقب بلاک و ریپورت در اینستاگرام بسته به شرایط متفاوت است. وقتی یک کاربر را در اینستاگرام بلاک می کنید آن کاربر نمی تواند با شما ارتباطی داشته باشد.همچنین، اگر آن کاربر شما را فالو کند، فالو بک دریافت نمی کنید. اگر اینستاگرام محتوایی که ریپورت کرده اید را تایید کند، ممکن است آن محتوا را حذف کند یا حساب کاربری که این محتوا را منتشر کرده حذف کند.

مشکل security code در اینستاگرام

مشکل Security Code در اینستاگرام زمانی رخ می دهد که اینستاگرام از شما می خواهد کد امنیتی را برای تأیید هویت خود وارد کنید. این کد معمولاً از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می شود. از دلایلی که ممکن است با مشکل Security Code در اینستاگزام مواجه شویم :

1-شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت نشده است.2- شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است، اما اینستاگرام نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.3- اینستاگرام مشکوک است که شما یک ربات هستید.

زمانی که اینستاگرام به این موضوع مشکوک شد از یک دستگاه جدید برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید همچنین از یک مرورگر وب یا برنامه جدید برای ورود به اینستاگرام استفاده و یک رمز عبور جدید برای ورود به اینستاگرم وارد کنید. اگر با انجام این مراحل همچنان با مشکل Security Code در اینستاگرام مواجه هستید، می توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

تبلیغات کلیکی
بازاریابی محتوایی

فراموشی رمز عبور اینستاگرام

اگر رمز عبور خود را فراموش کردید می توانید آن را بازیابی کنید. برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام به صفحه ورود اینستاگرام بروید روی گزینه یforgot password  کلیک کنید. نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید سپس روی گزینه  sendکلیک کنید. اینستاگرام یک ایمیل یا پیامک به شما ارسال می کند که شامل یک کد تایید است.

کد تایید را وارد کنید و روی گزینه ی reset password کلیک کنید. سپس یک رمز عبور جدید برای حساب خود وارد کنید. اگر شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را برای حساب اینستاگرام ثبت نکرده اید،آموزش اینستاگرام کرمانشاه

می توانید از طریق برنامه دیگری که به حساب اینستاگرام شما متصل است رمز عبور خود را بازیابی کنید. برنامه ای که به حساب اینستاگرام شما متصل است باز کنید و روی نام کاربری خود ضربه بزنید روی گزینه ی Settings بروید،

Account را انتخاب کنید و گزینه change password را انتخاب کنید سپس مراحل بالا را دنبال کنید تا رمز عبور خود را بازیابی کنید. اگر با انجام این مراحل همچنان نمی توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید، می توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

حساب کاربری اینستاگرام

حساب اینستاگرام می توانند برای ارتباط با دوستان و خانواده، اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها، تبلیغ کسب و کار و موارد دیگر استفاده شوند.

برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام باید برنامه اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید گزینه ی sign up را انتخاب کنید و نام کاربری، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس گزینه  Create accountانتخاب کنید.

 پس از ایجاد حساب کاربری می توانید عکس پروفایل، بیوگرافی و سایر تنظیمات حساب خود را بگذارید.

تبلیغات کلیکی

نحوه ساخت هشتگ های پربازدید

هشتگ ها یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی در اینستاگرام است. هشتگ ها به شما کمک می کنند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری برسانید و ارتباط با مخاطبان خود را افزایش دهید. استفاده از هشتگ های مرتبط با محتوا: اگر هشتگ ها نامرتبط باشند پست های شما توسط مخاطبان مناسب دیده نخواهد شد. استفاده از هشتگ های پرطرفدار: این کار به شما کمک می کند تا پست ها در اختیار مخاطبان بیشتری قرار بگیرد. استفاده از هشتگ های خلاقانه، کوتاه و طولانی: هشتگ های کوتاه راحت تر قابل خواندن هستند، اما هشتگ های طولانی می توانند جزئیات بیشتری را در مورد محتوای شما ارائه دهند.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

هشتگ

هشتگ چیست؟

هشتگ برچسبی است که برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح جهانی به کار می رود. برای مثال، اگر شما یک عکس از یک کوه منتشر می‌کنید، می‌توانید از هشتگ #کوه برای دسته‌بندی پست خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که کاربرانی که به دنبال پست‌های مربوط به کوه و کوهنوردی هستند، پست شما را ببینند.

کاربرد هشتگ

هشتگ ها کاربردهای مختلفی دارند و به شما کمک می کنند تا محتوای خود را دسته بندی کنید این کار باعث می شود کاربرانی که به دنبال محتوای مرتبط هستند، پست های شما را پیدا کنند. همچنین کمک می کنند تا ارتباط با مخاطبان خود را افزایش دهید.

برای برگزاری مسابقات یا نظرسنجی ها استفاده کنید. هشتگ ها کمک می کنند تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید. اگر هشتگی نامرتبط استفاده کنید، پست های شما توسط مخاطبان مناسب دیده نخواهد شد.

اصول نوشتن هشتگ

هر کلمه ای که در کنار # قرار می گیرد به یک متاتگ تبدیل می شود برای نوشتن هشتگ باید از هشتگ های مرتبط با محتوایی که هست استفاده کرد این کار به کاربران کمک می کند تا پست شما را در زمان جست و جوی موضوعات مرتبط پیدا کنند. همچنین استفاده از هشتگ های پرطرفدار باعث جذب مخاطبان بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که هشتگ های پرطرفدار بسیار رقابتی هستند و ممکن است پست های شما در بین پست های کاربران گم شود، در نتیجه راه حل استفاده از هشتگ های جدید می باشد که هنوز رقابتی نیستند.

 برای آغاز یادگیری سئو بهترین کار مطالعه نمودن کتابهای تخصصی در این زمینه می باشد، چرا که کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی، راه یادگیری را هم پیش بینی کرده و پیوستگی مطالب باعث یادگیری منظم و عدم سردرگمی در فرد خواهد شد.

مشاوره تخصصی

برای اینکه در کسب و کارت پیشرفت کنی و به فروش دلخواهت برسی میتونی با شماره 09188337286-09182994006 تماس گرفته و مشاوره های لازم رو بگیری

مشاوره تخصصی

آموزش های فعال و غیرفعال کردن نوتیفیشن های اینستاگرام

برای فعال کردن نوتیفیشنن اینستاگرام برنامه اینستاگرام را باز میکنیم، وارد پروفایل خود می شویم و بر روی سه نقطه گوشه بالا سمت راست ضربه می زنیم. وارد تنظیمات اینستاگرام می شیم و روی هشدار و اعلان ضربه زده و برای هرکدام اعلان که می خواهید دریافت کنید سوئیچ را روشن کنید. برای غیر فعال کردن سوئیچ را خاموش می کنید. علاوه بر فعال یا غیر فعال کردن نوتیفیشن اینستاگرام می‌توانید تنظیمات سفارشی برای هر نوع اعلان نیز اعمال کنید به عنوان مثال، می‌توانید تنظیم کنید که اعلان پست‌های جدید فقط برای حساب‌های خاصی ارسال شوند.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

راه های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

افرادی که خیلی با اینستاگرام آشنایی ندارند ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که اکسپلور چیست؟ تب اکسپلور در اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد محتوای صفحاتی که دنبال نمی کنند را ببینند. در اکسپلور مجموعه ای از عکس ها و فیلم های متنوع وجود دارد که کاربران می توانند هر کدام از ویدئو ها یا عکس هایی که دوست دارند را باز و یا فالو کنند. اکسپلور باعث می شود مخاطبان بیشتری جذب کنید و یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام است.

برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام باید محتوای شما جذاب و مرتبط با علاقه مخاطبان باشد، در نظر داشته باشید که تصاویر و ویدئو های باکیفیت، کپشن جذاب و آموزنده و استوری ها از مهمترین عامل برای ارتباط با مخاطبان و دیده شدن در اکسپلور است. استفاده از هشتگ ها ابزاری قدرتمند برای سازماندهی و پیدا شدن محتوا در اینستاگرام است. دقت کنید که با سایر کاربران تعامل داشته باشید مانند (لایک کردن،کامنت گذاشتن، اشتراک گذاشتن پست ها و استوری ها) این کار به شما کمک می کند تا در معرض دید مخاطبان بیشتری باشید.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

چرا باید در دوره آموزش ادمینی پیچ اینستاگرام شرکت کنیم؟

معمولا کسانی که کسب و کارهای خود را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی راه اندازی می کنند دوره های آموزشی ادمین پیچ اینستاگرام کمک می کند تا اصول و تکنیک های مدیریت پیچ اینستاگرام را یاد بگیرند. این دوره ها باعث ارتقا مهارت دیجیتال مارکتینگ می شود.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

آموزش صفر تا صد اینستاگرام

انگشت اشاره

اینستاگرام به صورت رایگان روی گوشی های هوشمند برای دو سیستم عامل iOS و اندروید نصب می شوند. برای شروع کار با این شبکه اجتماعی لازم است اپلیکیشن آن را دانلود کرد. اولین کاری که باید انجام داد، دانلود و نصب اینستاگرام بر روی موبایل است و این را در نظر داشته باشید که همیشه بروز رسانی اینستاگرام را انجام دهید و آخرین بروزرسانی را روی گوشی خود نصب کنید. مرحله بعد نوبت ایجاد حساب کاربری است، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و گزینه  Create New Account را انتخاب و گزینه  Next را بزنید. حالا کد فعال سازی از قالب پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می شود.

آن کد را وارد کرده و گزینه ی Next را بزنید. نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب و  Next را بزنید. صفحه ای برای شما باز می شود که باید تاریخ تولد خود را وارد کنید( در نظر داشته باشید که اینستاگرام می خواهد بداند که سن شما از 13 بالاتر است یا خیر.) برای پیدا کردن دوستان خود لیست مخاطبان در گوشی های هوشمند گزینه Search Your Contacts را بزنید و در غیر این صورت به سراغ گزینه Skip بروید.

حال برای گذاشتن پروفایل یا تغییر پروفایل گزینه ی Add a Photo را انتخاب کنید. اینستاگرام اکانت هایی را برای فالو کردن به شما پیشنهاد می دهد. کسی را که می خواهید دنبال کنید کافی است گزینه ی Follow را بزنید. بعد می توانید پست های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. هر بار که اینستاگرام را باز کنید به صورت خودکار وارد صفحه ی Home می شوید که این آیکون به شکل خانه در منوی پایین است. اسم دیگر صفحه هوم (فید) است. در همان منوی پایین، صفحه دیگری وجود دارد بنام Explore که شما می توانید پست های متعلق به اکانت هایی که به آن ها علاقه مند هستید را ببینید.

در همان منوی پایین گزینه دیگری وجود دارد بنام Reels که می توانید ویدیوهای کوتاه، سرگرم‌کننده و ترندی را مشاهده کنید. در همان منوی پایین با انتخاب روی عکس پروفایل خود می توانید پست های قبلی خود را مشاهده کنید و به ویرایش پروفایل خود بپردازید و همچینین به اکانت هایی که فالو کرده اید و اکانت هایی که شما را فالو کرده اند دسترسی داشته باشید. با انتخاب روی آیکن  Direct Message‌که به شکل یک هواپیمای کاغذی است می توانید پیام های خصوصی خود را مشاهده کنید.

برای لایک کردن یک پست کافی است آیکون قلب که در زیر پست است را بزنید. همچنین برای کامنت گذاشتن باید روی آیکونی که شبیه حباب در زیر هر پست است را انتخاب کنید، متن خود را بنویسید و گزینه  Postرا بزنید. برای ارسال پست ها به دوستان روی آیکون هواپیما کاغذی در پایین هر پست بزنید و شخص مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Send را انتخاب کنید.

برای منتشر کردن یک تصویر یا ویدئو در اینستاگرام از صفحه هوم روی علامت مثبت در بالا انتخاب می کنید و در پایین گزینه پست را برای اشتراک گذاری تصویر یا ویدیو پیدا کنید. برای پست همزمان چندین عکس یا ویدئو Select Multiple را انتخاب کنید. در صورتی که دوست داشتید برای تصویر فیلتر انتخاب کنید گزینه Next را بزنید. می توانید زیر پست خود یک متن بنویسید که به آن کپشن می گویند در صورت تمایل با گزینهTag People، دوستان خود را در تصویر تگ کنید.

ادمین

چرا به ادمین اینستاگرام نیاز داریم؟

ادمین می تواند با اطلاعاتی که دارد علاوه بر افزایش دنبال کنندگان باعث تعامل بیشتری در دنیای مجازی شود. ادمین اینستاگرام می تواند به رشد برندیگ شخصی یا تجاری کمک کند. محتوای جذاب و ارتباط با دنبال کنندگان باعث اعتبار شهرت می شود و این امکان را به شما می دهد که در ذهن مخاطبان بمانید.

استفاده از کلمات کلیدی و تولید محتوای جذاب در پست های اینستاگرام به رتبه بندی صفحه اینستاگرام شما در موتورهای جست و جو کمک می کند.

مدیریت اینستاگرام

ادمین اینستاگرام حضوری

ادمین اینستاگرام حضوری شخصی است که در محل کسب و کار یا شرکت حضور دارد و به صورت مستقیم مسئولیت مدیریت صفحه اینستاگرام را برعهده دارد. ادمین حضوری به دلیل حضور فیزیکی در محل کار باعث می شود ارتباط نزدیک تری با صاحب کسب و کار داشته باشد،

به همین دلیل می تواند از نزدیک در جریان روند کاری و اهداف آن قرار گیرد. برای استخدام ادمین اینستاگرام حضوری، معمولاً به سابقه کاری در زمینه مدیریت صفحه اینستاگرام، آشنایی با الگوریتم اینستاگرام و توانایی برقراری ارتباط موثر نیاز است.

آموزش ثبت نام در اینستاگرام

برای ثبت نام اینستاگرام با گوشی ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب کنید بعد از نصب روی گزینه Get Started ضربه بزنید. گزینه Sign up with email or  phone number   را انتخاب کنید. اگر می خواهید با ایمیل ثبت نام کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Next ضربه بزنید. کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید و روی گزینه Verify ضربه بزنید. زمانی هم که بخواهید با شماره تلفن ثبت نام کنید، شماره تلفن خود را وارد و گزینه Next را انتخاب کنید.کد تاییدی که به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد و گزینه Verify را انتخاب کنید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. گزینه Create Account را انتخاب کنید.

ثبت نام در اینستاگرام با کامپیوتر

برای ثبت نام در اینستاگرام با کامپیوتر، به وب سایت اینستاگرام مراجعه و روی گزینه Sign up  کلیک نمایید. گزینه Sign up with email or phone number را انتخاب کنید. اگر هم می خواهید با ایمیل ثبت نام کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Next کلیک و کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید و بعد بر روی گزینه Verify کلیک نمایید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد و گزینه Create Account را انتخاب کنید.

آموزش افزودن لوکیشن در اینستاگرام

لوکیشن اینستاگرام

لوکیشن اینستاگرام این امکان را می دهد که مکان جغرافیایی دقیق به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید. کاربران می توانند مکان دقیق شما را که در بالای پست شما نمایش میدهد را ببینند. مکان اینستاگرام طوری طراحی شده که کاربران بدانند محتوای شما در کجا قرار دارد. برای افزودن موقیت مکانی خود در اینستاگرام ابتدا یک پست را ایجاد و در قسمت کپشن گزینه افزودن مکان را انتخاب کنید و مکان خود را تایپ کنید تا ظاهر شود. روی مکان کلیک کنید و پست خو را به اشتراک بگذارید.

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام یک قابلیت پیام‌رسان در این شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد با یکدیگر به صورت خصوصی در ارتباط باشند. دایرکت اینستاگرام در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. با استفاده از دایرکت اینستاگرام، می‌توانید با فالوورهای خود، دوستان خود و حتی به افرادی که فالو نمی‌کنید، به صورت خصوصی پیام ارسال کنید.

برای استفاده از دایرکت اینستاگرام، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید، در قسمت بالا صفحه، روی آیکون دایرکت (که شبیه یک موشک کاغذی است) ضربه بزنید، لیستی از افرادی که می‌توانید با آنها پیام رد و بدل کنید را نمایش می دهد.

آموزش حذف کردن پیام دایرکت اینستاگرام

پیام اینستاگرام

شما می‌توانید پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود را به صورت تکی یا یکجا حذف کنید. برای حذف پیام دایرکت اینستاگرام به صورت تکی چت مورد نظر را باز کنید، انگشت خود را روی پیام مورد نظر طولانی نگهدارید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

برای حذف پیام دایرکت اینستاگرام به صورت یکجا، روی آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک و گزینه Delete و Delete Allرا انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با حذف پیام دایرکت اینستاگرام، پیام برای طرف مقابل نیز حذف می شود.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام، یک نشان تاییدیه است که در کنار نام کاربری برخی از حساب‌های اینستاگرام قرار می‌گیرد. این تیک نشان می‌دهد که حساب کاربری متعلق به یک شخص یا سازمان معتبر است و از سوی اینستاگرام تایید شده است. برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام، باید شرایطی داشته باشید از جمله: حساب شما باید متعلق به یک شخص یا سازمان شناخته شده باشد. نام کاربری و پروفایل شما باید به گونه‌ای باشد که بتوان به راحتی شخص یا سازمان صاحب حساب را شناسایی کرد. حساب شما باید فعال باشد و به طور منظم محتوای جدید منتشر کنید. آموزش

برای درخواست تیک آبی اینستاگرام، باید به صفحه پروفایل خود بروید. روی آیکون سه خط همبرگری در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.گزینه Settings را انتخاب و به بخش Account بروید. گزینه Request Verification را انتخاب کنید. در صفحه درخواست تیک آبی، باید اطلاعاتی را وارد کنید: نام کامل شخص یا سازمان صاحب حساب را وارد کنید.

آدرس وبسایت رسمی شخص یا سازمان صاحب حساب را وارد کنید. مدارکی مانند کارت ملی، پاسپورت یا کارت شناسایی سازمانی را آپلود کنید. پس از ارسال درخواست، اینستاگرام آن را بررسی می‌کند. ممکن است بررسی درخواست شما چند روز یا چند هفته طول بکشد. اگر درخواست شما تایید شود، تیک آبی به حساب شما اضافه می‌شود.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

icons8 call 1

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آموزش اینستاگرام برای کسب و کار

برای استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار موثر برای کسب و کارها  تمام مواردی که در بالا گفته شد را باید رعایت کنید و بتوانید با توجه به کسب و کاری که دارید تولید محتوا و هشتگ گذاری را اصولی انجام دهید. استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت و همچنین استفاده از ویدئوها و داشتن تقویم محتوا یکی از کارهای ضروری برای رشد پیج کسب و کاری است. به صورت روزانه و منظم و طبق زمانبندی با کاربران ارتباط داشته باشید و تعامل پیج را بالا ببرید.

بازار کار ادمینی اینستاگرام چگونه است؟

بازار کار ادمینی اینستاگرام متغیر است. برخی پیج های اینستاگرام با اعلام در پیج شخصی خود به دنبال ادمین اینستاگرام هستند که شما می توانید با دادن پیام به دایرکت پیج، آمادگی خود را برای فعالیت در این حوزه اعلام نمایید. از طرفی دیگر شما می توانید فرصت های شغلی ادمینی را در سایت های استخدامی و کاریابی پیدا کنید. ممکن است پیدا کردن شغل مدنظر شما کمی زمان ببرد اما نتیجه این جستجو می تواند خوش بینانه باشد.

میزان درآمد یک ادمین اینستاگرام می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. به طور میانگین درآمد ادمین های اینستاگرام در سایت های کاریابی از 3 میلیون تومان در ماه شروع می شود و گاها به 20 میلیون تومان در ماه هم می رسد. حتی ممکن است بیشتر از این ها هم درآمد داشته باشد. این رقم همچنان در حال افزایش است و با داشتن دانش و تجربه کافی می توان به درآمد های بالاتر هم دسترسی پیدا کرد. تولید محتوا و بازاریابی، فروش و تبلیغات هم می تواتد نقش بسزایی در مهارت ادمینی داشته باشد.

اهمیت اینستاگرام در رشد کسب و کارها

اینستاگرام به یکی از پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی در اینستاگرام تبدیل شده است و برای کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد. اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمند برای ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است. با استفاده از این ابزار می توانید تصاویر مرتبط با کسب و کارها را به اشتراک گذاشته که این کار باعث افزایش شناخت برند و فروش می شود. اینستاگرام یک مکان مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان است، 

با ارسال پست های تعاملی، سوالات و نظرات کاربران را جلب کرده که این کار باعث می شود که مشتری احساس ارتباط نزدیکتری با برند شما داشته باشد و اعتماد مشتری را به شما و کسب و کارتان افزایش دهد.

علاوه بر این اینستاگرام می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی عمل کند. از طریق تبلیغات پرداختی یا همکاری با افراد موفق در این شبکه، کسب و کارها می توانند به دسترسی به مشتریان جدید و افزایش فروش خود بپردازند. به طور کلی اینستاگرام با امکانات بسیاری که برای رشد کسب و کار ها فراهم می کند می تواند به عنوان یک بخش مهم برای استراتژی بازاریابی آنها محسوب شود.

آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام

رسیدن به صفحه اکسپلور آرزوی هر کاربری است که بیشتر دیده شود. اینستاگرام هم مثل گوگل دارای  الگوریتم هایی می باشد. الگوریتم اینستاگرام مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل هایی است که تعیین می کند کدام پست برای کاربران نمایش داده شود. این الگوریتم به طور مداوم درحال تغییر و بروز رسانی است تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران فراهم کند.

 از مهمترین الگوریتم های اینستاگرام تعامل کاربر با شما است زمانی که شما در طول فعالیت روزمرگی با پست و استوری های فالورها تعامل داشته باشید مانند reply کردن و کامنت گذاشتن و حتی برای دوستان خود از طریق دایرکت پیام ارسال کنید اینستاگرام این رابطه را تشخیص داده و پست های شما را برای آن ها در اولویت اکسپلور قرار می دهد. همچنین تعامل کاربر با محتوا از آپدیت های الگوریتم اینستاگرام است. همچنین پست هایی که کاربر با آنها بیشتر تعامل می کند مانند لایک- ذخیره- اشتراک گذاری در اولویت قرار می دهد.

برای اینکه الگوریتم اینستاگرام به نفع شما کار کند، باید محتوایی ایجاد کنید که با علایق مخاطبان شما مرتبط و جذاب باشد و همچنین به طور منظم منتشر شود. به هشتگ ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا با هشتگ ها پست های شما بیشتر دیده می شوند.

دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

درحال حاضر اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. بطور میانگین نیمی از این افراد هر روز درحال تماشای استوری و ریلز های اینستاگرام هستند. 200 میلیون نفر از این کاربران حداقل در روز از یک صفحه کاری دیدن می کنند. تمامی این موارد باعث می شود که صاحبین کسب و کار از اینستاگرام استفاده کنند.

اگر بطور کلی بخواهیم فضای مارکتینگ اینستاگرام را توضیح بدیم یک خیابان پر از مغازه را می توان در نظر گرفت که اینستاگرام یکی از بزرگترین و پر رونق ترین مغازه این خیابان محسوب می شود.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

دیجیتال مارکتینگ فقط اینستاگرام نیست

دیجیتال مارکتینگ و اینستا

خیلی ها تصور می کنند که دیجیتال مارکتینگ فقط یعنی فعالیت داشتن در فضاهای مجازی همانند اینستاگرام، فیسبوک و… اما واقعیت این است که بازاریابی اینترنتی بسیار بسیار گسترده و بزرگ است و فقط شامل یک پلتفرم خاص نمی شود.آموزش اینستاگرام کرمانشاه

اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی فقط قسمت کوچکی از این دنیای پر وسعت می باشد. بنابراین نمی توان فقط با داشتن یک صفحه مجازی کسب وکار، رشد زیادی داشت و برای داشتن یک کسب وکار موفق نیاز به داشتن دانش فنی نیز می باشد.

icons8 call 1

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

پیاده سازی سئو در اینستاگرام

سئو فقط مختص سایت‌ها نیست. در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف هم می‌توان از سئو استفاده کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها اینستاگرام است. سئو اینستاگرام به معنای بهینه‌سازی پروفایل، پست‌ها و استوری‌ها برای جذب بیشتر مخاطب است.

سئو و اینستاگرام

چرا سئو اینستاگرام مهم است؟

بسیاری از سئوکاران فکر می‌کنند که سئو اینستاگرام، قانون خاصی ندارد و خیلی تاثیر زیادی ندارد. اما بازاریابان  اهمیت سئو اینستاگرام را می دانند. با سئو اینستاگرام می‌توانید پروفایل خود را در لینک اول نتایج جستجو قرار دهید، بازدید و فالوور خود را افزایش دهید. در نتیجه افزایش فالوور و بازدید، منجر به رشد کسب و کار شما می شود.

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

همانطور که در بالا گفتیم مهمترین و کاربردی ترین پلتفرم برای رشد کسب و کارها اینستاگرام است که اگر شما بتوانید اصولی اینستاگرام را راه اندازی و مدیریت کنید در واقع به فروش و برندسازی کسب و کار خود اقدام کرده اید. افرادی که می خواهند کسب درآمد داشته باشند می توانند با راه اندازی یک پیج اینستاگرام و با برنامه ریزی به هدفی که می خواهند برسند.

سایت یا اینستاگرام

ممکن است برای همه این سوال پیش بیاید که کدام یک بهتر است؟( سایت یا اینستاگرام) باید به شما بگوییم که ما در هر دو حوزه به شما کمک خواهیم کرد که به هدفی که میخواهید( فروش آنلاین) برسید. زمانی که شما یک سایت داشته باشید هیچ اتفاقی باعث نمی شود سایت شما حذف یا برای همیشه از کار بیفتد البته در برخی موارد نیز استثناء وجود دارد که می توان به عدم رعایت قوانین گوگل اشاره کرد که در بعضی از اوقات منجر به پنالتی شدن سایت شده و نهایتاً سایت از نتایج جسجوی کاربران حذف می گردد. اگر بخواهیم مقایسه ای آماری بر اساس مستندات و تجارب به دست آمده داشته باشیم که راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین گزینه باشد، قطعا ما به شما داشتن یک وب سایت را پیشنهاد می دهیم. آموزش اینستاگرام کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *