قیمت سئو سایت کرمانشاه

پلن طراحی حرفه ای

250,000,000ریال
امکانات ست کردن هاست راه اندازی دامنه امنیت و سرعت طراحی یونیک دارای طراحی UIوUX با تایید کارفرما شخصی سازی

پلن سئو طلایی

120,000,000ریال
1-سئو تکنیکال (انتخاب دامنه،فعال سازی SSL،معرفی سایت به گوگل،افزایش سرعت،فعال سازی سایت مپ،آدرس های بهینه،بهینه سازی بهینه‌سازی صفحات 404،ساختار سایت،بهینه

پلن سئو مقرون به صرفه

70,000,000ریال
1-سئو تکنیکال (انتخاب دامنه،فعال سازی SSL،معرفی سایت به گوگل،افزایش سرعت،فعال سازی سایت مپ،آدرس های بهینه،بهینه سازی بهینه‌سازی صفحات 404،ساختار سایت،بهینه

پلن سئو اقتصادی

50,000,000ریال
1-سئو تکنیکال (انتخاب دامنه،فعال سازی SSL،معرفی سایت به گوگل،افزایش سرعت،فعال سازی سایت مپ،آدرس های بهینه،بهینه‌سازی صفحات ) 2-تنظیم گوگل سرچ
icons8 call
جهت دریافت اطلاعات با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

سئو سایت کرمانشاه

 سئو سایت کرمانشاه کاری تخصصی بوده که می بایست توسط افراد متخصص انجام شود. سئو مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد. هدف سئو دیده شدن در صفحات اول گوگل در سرچ کاربران است.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، جهت بهتر شدن عملکرد سایت براساس استانداردهای موتور جستجو انجام خواهد شد، به همین صورت اگر این عملکرد به خوبی انجام شود سایت، بازدید کنندگان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. برای جذب ترافیک بالا باید تمامی الگوریتم های سئو را رعایت کنید.

مفهوم سئو فقط به موتورهای جستجو ختم نمی‌شود ر واقع باید گفت انجام تمام کارهایی که سایت برای اینکه بازدید کنندگان بیشتری را به خود جذب کند می باشد. در واقع زمانی باید گفت یک سایت،  سایت خوبی است و بهبود می یابد که در آن فاکتورهای اصلی رعایت شده باشد.

سئو

تاریخچه سئو

در ابتدای مقاله تعریف سئو را داشتیم و اما تاریخچه سئو در سال 1993 یک پورتال خدمات آنلاین در طبقه بندی اطلاعات تحولی ایجاد کرد. در سال 1994 Yahoo و موتورهای جستجوی دیگر وارد کار شدند. اما با توجه به تحقیقات انجام شده سئو در سال 1997 به وجود آمد. در این سال گرفتن رتبه در گوگل به عنوان مفهوم تازه ای پرطرفدار شد. به مرور زمان با به روز رسانی الگوریتم ها انقلاب بزرگی به وجود آمد که توانست یاهو (رقیب خود) را کنار زده و بازاریابان وادار به کشف استراتژی های جایگزین شدند.

چرا سئو برای کسب و کارها مهم است؟

چرا سئو برای کسب و کار مهم است؟

چه یک بازاریاب داخلی یا یک مدیر اجرایی باشید، سئو برای مشاغل مهم است. استفاده از استراتژی سئو برای بهینه سازی صفحات وب شما می تواند کسب و کار شما را از طریق بهبود رتبه بندی جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک واجد شرایط به سایت شما توسط مهم ترین اعضای پایگاه مشتریان پیدا کند. هنگام ایجاد یک وب سایت یا محتوای با رتبه بندی برای کسب و کار خود، بسیار مهم است که تلاش های سئو شما به سرعت انجام شود. این مهم است که بدانید چگونه محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا دیده شود.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

سئو یعنی تمرین افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک. هدف نهایی سئو برای کسب و کار، ایجاد ترافیک ارگانیک است، جستجوگرانی که از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به وب سایت شما مراجعه می کنند. اکثریت قریب به اتفاق تجربیات آنلاین، از یک موتور جستجو شروع می‌شود و جستجو را به پرکاربردترین ابزار دیجیتال تبدیل می‌کند.

آدرس ما

کرمانشاه, چهار راه بسیج, خیابان بنت الهدی, کوچه علی محمدی, ساختمان امیر حافظ, طبقه سوم, واحد 9

         09182994006

  09188337286

خدمات مشاوره رایگان

فهرست مطالب

مراحل سئو سایت

مراحل سئو سایت در واقع روش‌ انجام آن نیست، بلکه هدف آن بهبود یک وبسایت و آگاهی کاربران در طراحی یک وبسایت بهینه می باشد.  معمولا شرکت ها از روش و مراحل مختلفی برای انجام سئو استفاده میکنند، اما تمام مراحل سئو در همه شرکت ها یکسان است و فقط تنها کار مهم این است که تمامی مراحل به درستی انجام شود تا بهترین نتیجه دریافت گردد. 

icons8 call
جهت دریافت اطلاعات از هزینه سئو سایت در کرمانشاه تماس حاصل فرمایید.
سئو (Search Engine Optimization) به معنی بهینه‌سازی موتورهای جستجو میباشد و باعث بهبود رتبه و موقعیت یک وبسایت در نتایج موتورهای جستجو می شود.

یکی از اصولی‌ترین عناصر در دیجیتال مارکتینگ سئو است که با بهبود رتبه وب سایت و جذب ترافیک باعث رشد کسب و کار و توسعه فروش می شود.

هدف از سئو سایت، بهبود رتبه و موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و محتوای سایت است و هم چنین باعث جذب ترافیک و توسعه فروش می شود.

کلمات کلیدی در واقع کلماتی هستند که مردم سرچ می کنند تا اطلاعات خود را در موتورهای جستجو بیابند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای محتوای شما اهمیت دارد.

محتوا در سئو بسیار پراهمیت می باشد زیرا با داشتن محتوای باکیفیت، ارزشمند و مرتبط می توان ودتر به نتیجه رسید.

بک لینک‌ها لینک‌هایی هستند که از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما می‌آیند. بک لینک‌های با کیفیت می‌توانند رتبه و اعتبار وب‌سایت شما را افزایش دهند.

کارشناس سئو باید بتواند با توجه به هر کسب و کاری استراتژی متناسب با آن را تدوین و پروژه را در زمان تعیین شده تحویل دهد.

مسیر یادگیری سئو نیاز به پشتکار و علاقه شما در این حوزه می باشد. ما شما را به صورت تخصصی پس از گذراندن دوره ها که آموزش های ما پروژه محور می باشد وارد بازار کار میکنیم.

 
هزینه سئو برای یک وب‌سایت ممکن است بسیار متنوع باشد و به عوامل مختلفی مثل پیچیدگی وب‌سایت و نیازهای خاص شما بستگی دارد. در شهرهای مختلف همچون کرمانشاه، هزینه‌ها نیز با توجه به نوع کسب و کار شما و تعداد کلمت کلیدی متفاوت است.

جذب مخاطبان محلی، افزایش شناخت برند، افزایش فروش، بهبود تجربه کاربری، رقابت با سایت‌های رقیب، افزایش اعتبار از موارد مهم در سئو سایت کرمانشاه می باشد.

از نظر فنی سئو رایگان است زیرا گوگل به سایت شما بر اساس تخصص، منابع ارزشمند رتبه می دهد. پس شما برای گرفتن رتبه خوب نیازی به ادز و… ندارید اما در بعضی مواقع باید با توجه به رقبا از تبلیغت پولی استفاده کنید.

سئو الزاما سخت نیست اما نیاز به تلاش و پشتکار دارد. شما زمانی که تازه وارد این حوزه شده اید و چیزی از رتبه بندی در گوگل نمیدانید نباید انتظار داشته باشید که به تنهایی بتوانید خیلی سریع به یک متخصص سئو تبدیل شوید.

سئو مهم است زیرا موتورهای جستجو کامل نیستند و شما باید برای شکست آنها اقداماتی را انجام دهید که با شکست رو به رو نشوید. اگر وب سایت شما ساختار مناسبی نداشته باشد موتورهای جستجو سایت شما را به درستی ایندکس نکند و رتبه شما کاهش یابد.

سئو مزیت های بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد. ازجمله باعث افزایش ترافیک و رشد چشم گیر کسب و کار می شود. یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای افزایش حضور آنلاین شماست.

نحوه قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

با استفاده از تکنیک های زیادی میتوان در صفحه اول گوگل قرار گرفت. اگر بخواهیم خیلی سریع به صفحه اول گوگل بیاییم باید گفت که دو روش وجود دارد:

سئو

گوگل ادز

تولید محتوای تخصصی

تمام کسب و کارها باید به صورت تخصصی و حرفه ای بخش هایی که دارند را به کاربران و مخاطبان معرفی کنند. برای این کار هم نیاز به تولید محتوای تخصصی می باشد.

تولید محتوای تخصصی نوعی محتوا است که باید موارد خاصی در آن رعایت شود و بر اساس ویژگی های خدمات یا کالایی که دارید نوشته شود.

آنالیز کلمات کلیدی و میزان رقابت

یکی دیگر از مراحل بهینه کردن وبسایت، ارزیابی کلمات و عبارات کلیدی می باشد و بررسی و تعیین کلماتی است که کاربران می خواهند در نتایج جستجو در صفحات بالا قرار گیرند. اگر مشتری دارای وبسایت باشد، طراحی سایت و میزان ارزش وبسایت، برای انجام مراحل بهینه سازی، مورد سنجش قرار می گیرد. به عنوان مثال در بسیاری از موارد وبسایت هایی هستند که با قالب های آماده طراحی شده اند که این وبسایت ها زمان بیشتری طول می کشد بهینه شوند.

مراحل سئو سایت در کرمانشاه باتوجه به هدف شما از سئو و اینکه دقیقا از سایت چه چیزی مد نظر شماست انجام می شود. در ادامه مراحل بعدی سئو را برای شما توضیح خواهیم داد.

همچنین میزان رقابت وبسایت در برابر وبسایت های دیگر سنجیده  میشود و در مرحله ارزیابی، نتیجه هایی که بررسی شده است به مشتری اطلاع داده خواهد شد و هزینه بهینه سازی سایت به صورت تقریبی تعیین می شود.

بهینه سازی

دراین مرحله قرارداد و امضای تعهدات توسط طرفین(پیمانکار و کارفرما) شروع میشود و این مرحله بخش اجرایی سئو می باشد. بهینه سازی وبسایت به دو دسته کلی تقسیم میشود. که در ادامه برای شما توضیح داده شده است.

بهینه سازی on page

بهینه سازی on page شامل مراحلی است که بر روی  source  وبسایت مشتری صورت می گیرد که در ذیل به بعضی از موارد آن اشاره شده است:

icons8 web 40
بهینه سازی کدهای وبسایت
icons8 video 40
بهینه سازی عکس و ویدیو
icons8 source code 40
بهینه سازی کدهای html و اکشن اسکریپت های وبسایت
icons8 content 40 1
تولید و ویرایش محتوای متنی بر اساس اصول سئو و آخرین تغییرات الگوریتمی گوگل
بهینه سازی off page

بهینه سازی off page شامل مراحلی است که خارج از سورس وبسایت انجام شده و در جهت بهبود و ارتقا رتبه سایت مشتری انجام می گیرد. در ذیل به برخی از این موارد اشاره شده است.

icons8 web analytics 40
قرار دادن بازدید بر روی وبسایت با تعداد مشخص
icons8 link 40
تهیه بک لینک برای افزایش رتبه وبسایت
icons8 web advertising 40 1
طراحی بنرهای تبلیغاتی در وبسایت های پربازدید در صورت نیاز
icons8 ads 40
طراحی کمپین تبلیغات در گوگل در صورت نیاز

موارد زیادی هستند که از طرف گوگل برای سئو وبسایت تعیین شده است برای بهینه سازی تقریبا تعداد زیادی از این موارد بسیار کاربردی، لازم است که به سورس وبسایت دسترسی داشت،این موضوع در نوع طراحی وبسایت تاثیر بسزایی در موفقیت یا عدم موفقیت سئو دارد. این مراحل به صورت میانگین حدود ۶ ماه طول خواهد کشید و کارشناسان از روند پیشرفت بهینه‌سازی، گزارشات کتبی را برای کارفرمایان خود ارسال خواهند کرد.

رساندن وب سایت به صفحه اول گوگل

رسیدن وبسایت به صفحه اول گوگل مرحله نهایی است، اگر مراحل بهینه سازی به درستی انجام شده باشد و همچنین مشتری هم به تعهداتی مانند ارسال محتوا و پرداخت کردن هزینه به خوبی عمل کرده باشد پس از پایان یافتن این دوره میتواند طبق قراردادی که انجام شده است وبسایت خود را در اول صفحه گوگل مشاهده کند.

هدف اصلی طراحی وبسایت افزایش فروش و بهبود کسب و کار است. برای اینکه این سایت دیده شود و در دسترس قرار بگیرد باید تمامی عملیاتی که برای سئو است به درستی انجام گیرد.

اینفوگرافیک سئو

اطلاعاتت رو بده کارشناس باهات تماس میگیره

leadership-cuate
خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت

بهتر است برای بهینه سازی سایت از کارشناسانی که در این زمینه فعال هستند، کمک گرفته شود. این خدمات میتواند روش ها و اصول درست بهینه سازی و به روز با آخرین تغییرات گوگل و موتورهای جستجو را در اختیار افراد قرار دهند.

مراحل سئو سایت

آموزش سئو سایت

باید گفت؛ که سئو یک مفهوم بسیار وسیع و پیچیده می باشد. بسیاری از سایت های آموزشی و معتبر هستند که می توانند دانش خود را در این زمینه در اختیار افراد قرار دهند منابع آموزشی در این زمینه بسیار متنوع است.

icons8 seo 50

آموزش سئو مبتدی

زمانی که افراد وارد این حوزه می شوند با عبارات و اصطلاحات جدیدی روبرو خواهند شد، بهتر است که قبل از وارد شدن به این حوزه عبارات و اصطلاحات را شناسایی و به آنها مسلط شوند. می توان گفت بعضی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه و برخی از الگوریتم های گوگل میباشد.

icons8 seo 50 1

آموزش سئو پیشرفته

هنگامی که در اینترنت مقالاتی جستجو می شود که میتوانند روش‌های جذابی را در زمینه سئو آموزش دهند  برخی از مقالات هستند که در یک حوزه یا یک تکنیک خاص در مورد سئو نوشته شده اند و برای افرادی که در همان مرحله می باشند بسیار مناسب خواهد بود.

برای آغاز یادگیری سئو بهترین کار مطالعه نمودن کتابهای تخصصی در این زمینه می باشد، چرا که کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی، راه یادگیری را هم پیش بینی کرده و پیوستگی مطالب باعث یادگیری منظم و عدم سردرگمی در فرد خواهد شد.

آموزش سئو سایت در کرمانشاه

سئو بسیار مهم و در دنیای رقابت در بازار دیجیتالی پراهمییت میباشد پس آن را دست کم نگیرید.

در مورد بحث تولید محتوا و سئو محتوا علاوه بر دریافت خدمات سئو، شما می توانید از خدماتی مانند تولید محتوا به صورت تخصصی و کاملا مرتبط با مطالب بهرمند شوید و محتواها با توجه به درخواست  کاربران و گوگل برای شما تولید می شود.

از مهمترین فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت موضوع بهینه سازی سرعت سایت می باشد. شما با داشتن سایتی قدرتمند می توانید مشکلات فنی کمتر و سرعت بهتری داشته باشید.

در بخش تدوین استراتژی سایت، نقشه سایت را برای شما آماده کرده و شما می توانید مسیری را که در سال های آینده از نظر سئو سایت خود دارید را داشته باشید و همیشه طبق آن عمل کنید. در مسیر ثبت سفارش سئو وبسایت شما باید در ابتدا اطلاعاتی از خود و سایتی که دارید را به ما بدهید و هدف خود را بازگو کنید.

تیم متخصص سئو کار ما با توجه به آنالیز سایت و تحلیل رقبا به شما خواهند گفت که در چه مسیری قدم بگذارید و چه کاری را باید انجام دهید.

kermansha2

پس از توافق، قراردادی تنظیم می شود که متخصصین تیم دیجیتال مارکتینگ مجموعه ما متعهد می شوند با توجه به تقویم محتوایی که برای شما مشخص می کنند اینکار را به نتیجه رسانده و هر ماه شما را از اتفاقات و جایگاه شما در گوگل با خبر کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. با این کار، طرفین قانونی و به صورت برنامه ریزی شده پروژه را به پایان خواهند رساند.

تمامی موارد بالا برای آشنا شدن شما با روال قانونی مجموعه هایی که در این حوزه فعالیت دارند می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صورت آنلاین با ما در تماس باشید.

با توجه به مواردی که گفته شد سئو سایت می تواند برای شما درآمدزایی بسیار عالی داشته باشد. شما می توانید با آموزش سئو سایت در کرمانشاه به مرحله ای برسید که بتوانید یک کارپر با درآمد بالا را تجربه کرده و حتی به درجات عالی در این حوزه برسید.

در نتیجه اگر تصمیم به ورود در این حوزه را دارید شک نکنید که دارید پا به دنیایی متفاوت می گذارید.

مسیر یادگیری سئو

با توجه به اهمیت حرفه پرتقاضای سئو در تمامی کسب و کارهای آنلاین بسیاری کاربران در جهت رشد و موفق شدن در بیزینس خود به دنبال یادگیری این حرفه هستند. در واقع سئو یک فرصت شغلی در اکثر کسب و کارها برای ورود به دنیای دیجیتال می باشد. بازار کار سئو در ایران و خارج از کشور یکی از پرتقاضاترین بازارهای کار است.

قطعاً هر سایت برای فروش بالا و رسیدن به درآمد بالا به یک متخصص سئو نیاز دارد. همچنین سئو می تواند یک فرصت شغلی خیلی خوب برای کسب درآمد دلاری باشد. اگر در مسیر یادگیری سئو قرار گرفته اید و می خواهید در این مسیر به صورت اصولی پیشرفت کنید می توانید در دوره های یادگیری سئو ما شرکت کنید. با اموزش سئو صفر تا صد، می توانید حتی بعد از مدتی خدمات سئو به کسب و کارهای خارجی داشته باشید که منجر به درآمد دلاری می شود.

سئو کرمانشاه

با سئو کرمانشاه می توانید با توجه به الگوریتمی که گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو دارند سایت خود را در کرمانشاه به نمایش عموم در بیاورید و باعث افزایش فروش و جذب مشتری شوید. اگر شما دارای بیزینسی در شهر کرمانشاه هستید که به صورت سنتی فعالیت می کنید و حتی با داشتن سایت، فروشی ندارید، می توانید طراحی سایت یا سئوی سایت خود را در اختیار تیم باتجربه و متعهد اندیشه نگار غرب قرار دهید و به نتیجه ای که می خواهید برسید.

خدمات تخصصی سئو کرمانشاه

کرمانشاه از شهرهای پرجمعیت ایران می باشد. اگر شما بخواهید به صورت لوکال یا محلی جذب مشتری داشته باشید،می توانید با استراتژی و تحقیق کلمات کلیدی به صورت محلی فروش بالایی برسید. همچنین می توانید خدمات خود را به دیگر شهرهای ایران یا جهان معرفی کنید. قطعاً چنین هدفی با بیزینس سنتی امکان پذیر نیست، پس بهترین راه حل استفاده از سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

اگر دارای کسب و کاری هستید که قابلیت فروش را دارد می توانید با سئو، نسبت به سالهای قبل پیشرفت چشمگیری در فروش خود داشته باشید.از مهمترین مزیت هایی که سئو کرمانشاه برای کسب و کارها فراهم می کند برندسازی، تبلیغ 24 ساعته و نرخ بازگشت سرمایه بالا می باشد.

هزینه سئو سایت

روش های تعیین قیمت سئو متفاوت خواهد بود که در ذیل به مهمترین این روش ها اشاره شده است:

icons8 clock 40

تعیین قیمت سئو به صورت ساعتی

برای هر ساعت مبلغ مشخصی تعیین میشود و معمولا برای کارهای کوچک این روش انتخاب و اثر گذاری این روش معمولا نامشخص است.
icons8 month 40

تعیین قیمت سئو به صورت ماهانه

هزینه سئو در این روش بستگی به تعداد کار در ماه دارد و برای کارهای بزرگ انتخاب خواهد شد و معمولا اثر گذاری آن در طولانی مدت مشخص میشود.
icons8 word 50

قیمت سئو براساس کلمه

در این روش قیمت براساس سختی کلمه مشخص خواهد شد و این روش برای کسانی مناسب است که کلمات خاصی برای صفحه اول گوگل مد نظر آنها است. اثر گذاری این روش در کوتاه مدت مشخص خواهد شد.
icons8 project 40

قیمت سئو پروژه ای

قیمت این روش با توجه به هدف پروژه و زمان رسیدن به هدف مشخص میشود این روش نتیجه موثری دارد و در کوتاه مدت جوابگو خواهد بود.

هزینه سئو سایت در کرمانشاه

تیم ما می تواند در جهت بالابردن ترافیک وبسایت در کرمانشاه به شما عزیزان خدماتی را ارائه دهد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا سئو سایت به تنهایی می تواند کافی باشد؟

پاسخ خیر است شما نباید با رسیدن به صفحات اول گوگل آن را به حال خود رها کرده و با خیال راحت از دور فروش را نگاه کنید. بلکه به شما توصیه می کنیم که حتما و حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که همیشه شما در آن جایگاه قرار نخواهید داشت.

با روشی اصولی و کاملا حرفه ای ما شما را به صفحات اول گوگل آورده و به صورت مستمر در زمان طولانی در همان رتبه شما را قرار می دهیم.

سئو سایت کرمانشاه
icons8 call
جهت دریافت اطلاعات از هزینه سئو سایت در کرمانشاه تماس حاصل فرمایید.

هزینه سئو سایت در نمایندگی ما(استان ایلام)

شما می توانید مشخص کنید که کاربران وارد چه صفحه ای از سایت بعد از سرچ در گوگل خواهند شد و با تکنیک های سئو، بک لینک و همچنین رپورتاژ آگهی شما می توانید با تجربه و تخصص بالا در این حوزه به رتبه اول گوگل رسیده و در زمان کوتاهتری به نتیجه ای که می خواهید برسید.

این را در نظر داشته باشید که فقط با این چند مورد می توانید به هدفی که دارید برسید شما باید سعی کنید سئو را کاملا تخصصی انجام دهید که منجر به هزینه های بالا و در آخر به شکست منتهی نشود.

بهترین کار این است که خود در این حوزه آموزش های لازم را ببینید و دست به کار شوید و یا اگر زمان کافی برای آموزش ندارید اگر کسب و کار بزرگی دارید یک متخصص با تجربه را استخدام کنید.

eelam

اگر هم امکان استخدام کارشناس ندارید می توانید کار را به شرکت هایی که در این عرصه با تجربه هستند و دارای مجوز های لازم می باشند بسپارید. هزینه سئو سایت در استان ایلام نیز مانند کرمانشاه و شهر های دیگر متفاوت است و به مشتری بستگی دارد که در چه مدت زمان با چه هدف و چه میزان بودجه ای می خواهد برایش این کار انجام شود.

در این مقاله با تمامی مراحل سئو آشنا شدیم و می دانیم که سئو یکی از بهترین روشهای موفقیت در دنیای بازار دیجیتالی میباشد پس حتما سئو را بی اهمیت ندانسته و زودتر برای جا نماندن از رقبا شروع کرده و راهنمایی های لازم را بگیرید.

مجموعه اندیشه نگار غرب با بیش از 18 سال سابقه در این حوزه و کسب مجوزهای لازم جهت راهنمایی در خدمت شما عزیزان می باشد.

سئو سایت در نمایندگی ما (استان کردستان)

ما در استان کردستان نیز در جهت بالابردن ترافیک وبسایت  به شما عزیزان خدماتی را ارائه می دهیم. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا سئو سایت به تنهایی می تواند کافی باشد؟

پاسخ خیر است شما نباید با رسیدن به صفحات اول گوگل آن را به حال خود رها کرده و با خیال راحت از دور فروش را نگاه کنید. بلکه به شما توصیه می کنیم که حتما و حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که همیشه شما در آن جایگاه قرار نخواهید داشت.

با روشی اصولی و کاملا حرفه ای ما شما را به صفحات اول گوگل آورده و به صورت مستمر در زمان طولانی در همان رتبه شما را قرار می دهیم.

سئو کردستان

افزایش بازدید سایت

مردم برای مشکلات، نیازها و چیزهایی که علاقه دارند در گوگل جستجو می‌کنند. ما بای بتوانیم برای هر کسب و کاری با توجه به محصولات، خدمات یا هر چیز مرتبط دیگر تولید محتوا کنیم تا کاربران را به سایت خودمان بکشانیم.

این محتوا می‌تواند مقاله در وبلاگ، ویدیو، پادکست، کلیپ‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی، اینفوگرافیک و… باشد. توجه داشته باشید محتوایی که تولید میکنید هر چه اصولی تر باشد، رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل می‌گیرد و در نتیجه باعث افزایش  بازدید سایت خواهد شد. گفتن این موضوع به همین سادگی است اما در عمل به همین راحتی نیست!

استراتژی داشته باشید در واقع، گوگل نقطه آشنایی کاربر با شما است اما کار محتوا اینجا تمام نمی‌شود. محتوای شما می‌تواند در طول فروش یا مسیر بازدید مشتری از سایت شما، مخاطب را تا تبدیل شدن به مشتری وفادار همراهی و ترغیب کند.

با توجه به این که تولید محتوا یک شبه نتیجه نمی‌دهد، پس برای دستیابی به نتیجه باید یک نقشه راه و برنامه داشته باشیم. استراتژی محتوا دقیقاً همین برنامه بلند مدت است. برنامه‌ای که در آن مشخص می‌کنید درباره چه موضوعاتی، در چه زمانی و به چه شکلی محتوا تولید کنید.

راه دیگر برای افزایش بازدید سایت تولید محتوا است. تولید محتوای کاربرپسند در اولویت است اما گوگل هنوز به آن قدرت و هوشمندی نرسیده است که مثل یک انسان محتوای خوب را از بد تشخیص دهد. پس باید بین کاربرپسندی و گوگل‌پسندی تعادل برقرار کنید.

با این که هوش مصنوعی و الگوریتم‌های گوگل هر روز قوی‌ و قوی‌تر می‌شوند اما هنوز هم باید در انتخاب و توزیع کلمات کلیدی در متن، نوشتن تیترها و… براساس اصول سئوی محتوا کار کنیم. افزایش بازدید با سئو به زبان ساده، در سئو ما کاری می‌کنیم که گوگل به سایت ما در مقابل رقبا رتبه بهتری بدهد.

همه چیز در مورد سئو

یکی از شاخه های مهم در دیجیتال مارکتینگ سئو می باشد. چنانچه شما در فضای آنلاین فعالیت دارید  یا به موضوعاتی که مرتبط با آن باشد علاقه داشته باشید باید برای آن وقت بگذارید.

سئو سایت ایلام

پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ در کرمانشاه

بر خلاف خیلی از روش های بازاریابی، در بازاریابی دیجیتال می توان نتایج کار را به صورت دقیق مشاهده کرد. مثلا وقتی شما یک آگهی را در روزنامه منتشر می کنید، اطلاعات دقیقی از تعداد افرادی که آگهی شما را دیده اند، وجود ندارد و نمی توانید میزان تاثیر آن را روی فروش خود به طور دقیق مشخص کرد. اما در بازاریابی دیجیتال شما می توانید تاثیر استراتژی های  بازاریابی که اجرا می کنید را به طور دقیق بررسی کنید.

سئو سایت کرمانشاه

POGO  STICKING

 POGO STICKING یک اصطلاح در سئو است که با توجه به شرایط آن به وجود می آید در این حالت شما یک کاربر را تصور کنید که در صفحه موتور جست و جو گر گوگل می چرخد و وارد صفحه شما می شود و خیلی هم سریع از آن خارج می شود حالا شما نگران هستید که آیا این حرکت کاربر باعث جریمه شئن سایت شما توسط گوگل می شوید یا خیر؟

icons8 sell 50

فروش از طریق ترافیک ‌سایت

یکی از مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال این است که شما می توانید اطلاعاتی مثل تعداد افراد بازدید کننده سایت شما، تعداد صفحاتی که بازدید شده اند و نام کشور افراد بازدید کننده را به دست آورید و با تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده می توانید استراتژی های مربوط به بازاریابی خود را بهبود یا تغییر دهید و به دنبال آن تصمیمات بسیار آگاهانه‌تری برای جذب افراد به سمت وبسایت خود بگیرید. لازم به ذکر است که جمع آوری اطلاعات فوق به وسیله نرم افزارهای تحلیل دیجیتال به دست می آید.

icons8 content 50

کارایی محتوا و مشتری یابی

فرض کنید که توضیحات مربوط به یک محصول را در قالب یک بروشور آماده کرده اید و آن را در قالب ایمیل به افراد مختلف ارسال کرده اید، در این حالت شما اطلاعات دقیق از اینکه چه تعداد افراد آن را مطالعه کرده اند ندارید. حال اگر معرفی این محصول را در سایت خود قرار دهید  می توانید تعداد افرادی که آن را دیده اند و یا دانلود کرده اند، مشاهده کنید.

اگر در حین بازدید یا دانلود توسط کاربر از آنها اطلاعات تماس را دریافت کرده باشید می توانید مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید.

icons8 strategy 50

مدل‌سازی اختصاصی

استفاده از ابزار ها و فناوری های مناسب به همراه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر باعث میشود که شما بتوانید مشتری خود را از اولین تماس دیجیتال پیگیری کنید. این فرآیند موسوم به مدل سازی اختصاصی، به شما کمک می کند تا از روند جستجوی مردم و خرید محصول  آگاه شوید و به پشتوانه همین اطلاعات تصمیمات بهتری را نسبت به نقاط ضعف و قوت استراتژی بازاریابی خود بگیرید.

در هر کسب و کاری ایجاد ارتباط بین واحد های فروش و بازاریابی بسیار مهم است و در صورتی که بتوانید با استفاده از فناوری‌ های دیجیتالی چرخه خرید مشتریان خود را بهبود ببخشید، قطعاً تاثیرات مثبت آن را در کسب و کار خود خواهید دید.

رتبه بندی با  POGO STICKING

از نظر سئوکار ها این مسئله انقدر مهم نیست و تاثیر زیادی روی کارکرد سئو و رتبه بندی سایت ندارد چون همونطور که گفتیم یک دلیل غیر منطقی به حساب می آید در یال های گذته یکی از افراد موفق در زمنه سئو در پاتوق مرکزی گوگل تایید کرد که یک سری از اطلاعات در سئو بررسی نمی شوند که این هم یک مورد از آن اطلاعات است. اتفاقات و دلایل زیادی است که باعث می شود کاربر از یک سایت به سایت دیگر برود در بعضی مواقع مشکل از گوگل به حساب می آید و در کل بهتر است که به این موضوع توجه نکنید بسیار الگوریتم و حالت دیگر هست که اهمیت بیشتری بر سئو می گذارند و این یک نمونه منحصر است.

65 دیدگاه در “سئو سایت کرمانشاه

  1. آواتار میلاد میلاد گفت:

    من اصلا نمیدونستم که چیزی به نام seo هم وجود داره. یعنی واقعا میشه با این کار سایتم بیشتر دیده بشه؟؟؟ آدرستون کجاس؟

    1. سلام بله یکی از راه هایی که میتونید به فروش دلخواهتون برسید سئو هستش که با توجه به نوع کسب و کارتون پلن ها چیده میشه. میتونید برای مشاوره با شماره های 09188337286-09182994006 تماس بگیرید.

  2. آواتار اتنا اتنا گفت:

    سلام خسته نباشید هزینه سئو برای سایت فروشگاهی چقدر؟

    1. سلام ممنونم هزینه ها متفاوته و باتوجه به نوع کسب و کار شما مشخص میشه. میتونید با شماره 09188337286-09182994006 تماس گرفته و سوالات خودتون رو بپرسین.

  3. آواتار سهیلا سهیلا گفت:

    سلام وقتتون بخیر اگر یه سایت برام طراحی کنید بعد از چه مدت به نتیجه میرسم؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر بین 6ماه تا یکسال بستگی به سختی کلماتی داره که به عنوان تارگت مشخص میشه

  4. آواتار سارا سارا گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون. من توی خونه کار میکنم و اینستا هم دارم اما سایت میخوام چطوری ازتون مشورت بگیرم؟

    1. سلام خواهش میکنم خوشحالم که مفید بوده. میتونی با شماره های 09182994006-09188337286 تماس بگیری و سوالاتت رو بپرسی.

  5. آواتار محمد محمد گفت:

    سلام خسته نباشید.کارآموز هم میگیرین؟ من سال آخر کارشناسی نرم افزار هستم.

    1. سلام ممنون بله با شماره های 09188337286-09182994006 تماس بگیر که باهاتون هماهنگ شه تشریف بیارید.

  6. آواتار پارسا پارسا گفت:

    سلام ممنون از مقاله خیلی خوبتون یه سوال برام پیش اومده آیا سایت هایی که با تبلیغات کلیکی هستن هم برای همیشه میتونن صفحه اول گوگل بمونن؟

    1. سلام ممنونم تا زمانی که هزینه پرداخت شه بله اما خیلی توصیه نمیشه اینکارو انجام بدین برای مشاوره میتونین با شماره 09188337286 تماس بگیرین.

  7. آواتار محمد جوان محمد جوان گفت:

    سلام خسته نباشید پشتیبانی طراحی سایت و سئو شما به چه صورت هستش؟

    1. سلام ممنون ما بعد از تحویل پروژه با توجه به تصمیم شما میتونیم پشتیبانی رو تا هر زمان که میخواین انجام بدیم اما در صورتی که مایل نبودید به شما آموزش داده میشه که کارهای ضروری سایت رو خودتون انجام بدین.

  8. آواتار مانی مانی گفت:

    سلام وقت شما بخیر یه ابزار برای گزارش دهی به کارفرما بهم معرفی میکنید که کامل باشه؟

    1. سلام ابزارها متفاوته شما میتونید گزارشاتی که دارید رو جمع آوری و به صورت اکسل آماده کنید.

  9. آواتار مهشید مهشید گفت:

    ایا انتشار تعداد زیادی مطلب در سایت برای سئو خطرناک میشه؟

    1. سلام بله میتونه به سایتتون آسیب بزنه البته مهم ترین کار در قدم اول بررسی سایت هستش که با توجه به نوع کارتون محتواها مشخص میشه.

  10. آواتار ریما ریما گفت:

    سلام قیمت و تعرفه سئو به چه صورت حساب میشه؟

    1. سلام پلن ها متفاوته با شماره 09188337286 تماس بگیر

  11. آواتار مبینا مبینا گفت:

    سلام آیا سئو سایت جز خدمات محسوب میشود؟

  12. آواتار جعفر بابلی جعفر بابلی گفت:

    سلام خسته نباشید برای شروع از من(مشتری) چه چیزی می‌خواهید؟

    1. سلام ممنون هدف و کلمات کلیدی کسب و کار شما و همکاری مستمر شما با تیم

  13. آواتار رضاییزاده رضاییزاده گفت:

    به نظرم نمونه کار خوب مهمترین فاکتوریه که عیار یه شرکت رو تو زمینه سئو مشخص میکنه و شما نمونه کارای موفق زیادی دارین

    1. سلام از شما ممنونم

  14. آواتار سام سام گفت:

    سلام. من می خوام سئو رو یاد بگیرم، خیلی خیلی هم تازه کارم. میشه یه سایت یا آموزشگاه سئو بهم معرفی کنید؟

  15. آواتار علی علی گفت:

    سلام وقت بخیر برای افزایش بازدید سایت چه کارهایی انجام میدید؟

    1. سلام شما خیلی کارهارو لازمه انجام بدید که مهمترین آنها استفاده از افزونه راکت و رعایت کردن تمام موارد سئو تصاویر و پایین آوردن حجم صفحه اوله

  16. آواتار سالار سالار گفت:

    سلام وقت شما بخیر شما هزینه یک سایتی که طراحی شده اما میخوام کلا تغییرات بدم از لحاظ ظاهری چقدر میشه هم طراحی و هم سئو میخوام.

    1. سلام باید سایتتون رو برای سئو بررسی کنیم و برنامه هارو بهتون بدیم اما در مورد طراحی هر چیزی که مدنظر شما هست رو بگین هزینه ها متفاوته. با شماره 09188337286 تماس بگیرین و مشاوره های لازم رو دریافت کنین.

  17. آواتار صادق صادق گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بیشتر در مورد الگوریتم های سئو بدونم آیا چک لیستی دارید؟

  18. آواتار سوگل سوگل گفت:

    سلام خسته نباشید چطوری سئو رو شروع کنم؟

    1. سلام ممنونم اگر وب سایت شما وردپرس هستش Yoast SEO رو نصب کنین اولین قدم در سئو اینکار هستش . شما آموزش هارو دنبال کنید و در دوره های فشرده ما شرکت کنید و به یه متخصص سئو تبدیل شین.

  19. آواتار یاسین یاسین گفت:

    سلام خسته نباشید چطوری سئو رو شروع کنم؟

    1. سلام ممنونم شما میتونید از طراحی یه سایت برای خودتون شروع کنید و بعد از دریافت آموزش های کافی و رسیدن به دانش سئو پروژه های سئو بگیرین.

  20. آواتار ساناز ساناز گفت:

    سلام خسته نباشید
    شما چه افزونه ایی برای بهبود سئو پیشنهاد میکنید؟

    1. SEMrush
      Google Keyword Planner
      KeywordTool.io
      Open Site Explorer
      LinkPatrol
      Broken Link Checker
      Rel NoFollow Checkbox
      SEOquake

  21. آواتار ماهان ماهان گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا کلمه کلیدی در دامنه به بهبود سئو کمک میکنه؟

  22. آواتار امید امید گفت:

    سلام و عرض ادب
    میخواستم بدونم که چطور میشه فهمید که تهداد کلمه کلیدی که در صفحه استفاده میکنم درسته یا نه؟

    1. سلام خدمت شما میشه این موضوع رو با توجه به تحقیق کلمات کلیدی و چک کردن سایت با یکسری ابزارها فهمید.

  23. آواتار salar salar گفت:

    سلام خسته نباشید اولین و مهمترین قدم در سئو چیه؟

    1. سلام ممنونم مهمترین قدم تحقیق کلمات کلیدی هستش که باید اصولی انجام شه که نتیجه بگیری

  24. آواتار نرگس نرگس گفت:

    سلام چرا وب سایت من در گوگل رتبه بندی نمی شود؟

    1. سلام سایتتون باید بررسی شه میتونی با شماره 09182994006 و 09188337286 تماس بگیری و مشاوره داشته باشی.

  25. آواتار تینا تینا گفت:

    سلام چگونه خطاهای فنی سئو را پیدا کنم؟

    1. سلام با استفاده از خیلی ابزارها میتونین مشکلات سئو رو پیدا کنین که بهترین ابزار در حالب حاضر ابزار ایرانی بنام جت سئو هستش.

  26. آواتار دانیال دانیال گفت:

    چطوری کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارم رو پیدا کنم؟

    1. سلام با استفاده از ابزارهایی مثل keyword tool و جت سئو و…..

  27. آواتار رضا رضا گفت:

    پنالتی گوگل یعنی چه؟

  28. آواتار رسول رسول گفت:

    سلام من یه سایت دارم اما برای تحلیل رقبا نمیدونم از چه ابزار هایی باید استفاده کنم
    لطفا راهنمایی کنید🙏🙏

    1. سلام میتونید از ابزارهایی مثل جت سئو، ahref و کیوردپلنر استفاده کنید.

  29. آواتار روهام روهام گفت:

    با چه ابزاری تحقیق کلمات کلیدی انجام بدم؟

    1. سلام . با ابزار های Google Keyword Planner – Google Trends و جت سئو

  30. آواتار روهام روهام گفت:

    بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی چیا هستن؟

    1. سلام ابزارهای متفاوتی هست که بهترین آن ها جت سئو، ahref، keywordtool

  31. آواتار احسان احسان گفت:

    من یه سایت دارم اما خیلی وقته که روی سئوش کار نکردم و خیلی افت کرده 😥
    میخوام کلمات دوچرخه کرمانشاه، دوچرخه، رینگ و لاستیک بیاد صفحه اول…
    هزینه اش چقدر میشه و چقدر طول میکشه سایت بیاد بالا؟

    1. سلام شما باید تحلیل رقبا و تحقیق کلمات کلیدی رو انجام بدین بعد در این مورد تصمیم گیری کنین

  32. آواتار امیری امیری گفت:

    نتیجه سئو معمولا چقدر طول میکشه؟

    1. سلام برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید09182994006

  33. آواتار حسین حسین گفت:

    سلام چرا باید به تمام عکس هامون ALT بدیم؟ به چه دردی میخوره؟

    1. سلام یکی از موارد مهم در سئو همون ALT تصاویر هستش

  34. آواتار حسین حسین گفت:

    آیا میتونم در یک صفحه چندتا h1 داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *