اخبار دیجیتال مارکتینگ

مشاور کسب و کار

مشاور کسب و کار

امروزه بازار ایران و جهان به شدت رقابتی و چالش برانگیز شده است. رشد و حفظ جایگاه تجاری مطلوب بسیار دشوار شده است. رقابت با صدها رقیب که هرکدام استراتژی خاص خود را دارند، کاری غیر ممکن به نظر می رسد. در چنین شرایطی راه اندازی و توسعه یک کسب و کار به تنهایی، با هزینه های سنگین، آزمون و خطا و شکست های پی در پی همراه است که عاقلانه نیست. بهترین تصمیم در این شرایط دشوار این است که از یک مشاور کسب و کار راهنمایی بگیرید، آنها بهترین گزینه هارو جلوی شما می گذارند. اگر قصد دارید که یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنید باید از  مشاوران متخصص راهنمایی بگیرید. از متخصص کمک بگیرید تا با اطمینان خاطر در مسیر درست قرار بگیرید. درست است که در هر مرحله ای باید آزمون و خطا داشت تا با کوله باری از تجربه به موفقیت رسید. اما امروزه با شرایط اقتصادی که بر کشور ما حاکم است، ضرر و زیان ها قابل جبران نیستند.  همین موضوع باعث از بین رفتن عمر و سرمایه شما خواهد شد. ما در تیم اندیشه نگار با کادری مجرب قصد داریم که بهترین مشاوره کسب و کار را در اختیار شما قرار دهیم. برای رزرو وقت مشاوره تلفنی و حضوری با ما در تماس باشید.
icons8 call 1

برای ارتباط با مشاور تماس بگیر

مصیب محبی |

TICSABZZمتولد 1361

TICSABZZدکتری مشاوره کسب و کار

TICSABZZمهندسی نرم افزار

TICSABZZکارشناس ارشد فناوری اطلاعات

TICSABZZمشاور پارک علم و فناروی

TICSABZZکارآفرین برتر کشوری

TICSABZZحامی حقوق مصرف کننده

مشاور کسب و کار
مشاور کسب و کار کیست؟

این مشاور وظیفه دارد که به صاحبان مشاغل مختلف برای رسیدن به اهداف خود و همچنین حل مشکلات کاری آنها کمک کند.

حتی به شما کمک میکنند که در مسیر شغلی خود رشد کنید و بر موانعی که در مسیر شغلیتان قرار دارد غلبه کنید.

چه زمانی به مشاوره کسب و کار نیاز دارید؟

شما در مقاطع مختلف می توانید برای بهبود وضعیت مجموعه خود از مشاور کمک بگیرید. گاهی اوقات مدیران با بحران ها و مشکلات در شغل خود مواجه می شوند که حل کردن آنها سختی های زیادی دارد که نیاز به تجربه و دانش خاص خود دارد. در این مواقع مشاور کسب و کار خوب می تواند به کمک مدیران بیاید و با بررسی وضعیت شرکت راهکارهای لازم را برای عبور از این بحران ها و رفع مشکلات پیش روی مدیران قرار دهد.

در برخی از مواقع مشکلی وجود ندارد، اما مدیر مجموعه به فکر پیشرفت در کسب و کار خود می باشد. در این صورت یک مشاور کسب و کار با به نمایش گذاشتن راه و روش های مختلف و به کارگیری آنها می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت های لازم آن مجموعه گردد. همچنین خود کارآفرین محسوب میشه و از وضعیت بازار و فراز و نشیب های آن باخبر است. به همین دلیل نیز می تواند با استفاده از تجربه و دانش تحصیلی که در این زمینه کسب کرده است بهترین راهکارها برای پیشرفت به صاحبان کسب و کار ارائه دهد.

حتی اگر شما اول راه هستید و  قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید، می توانید از یک مشاور کسب و کار در کنار خود بهره ببرید. راهنمایی گرفتن تنها برای مشاغلی که از قبل وجود داشته اند نیست و می تواند برای شروع کار نیز از آنها کمک گرفت. افرادی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اند می توانند با مشورت با یک مشاور و دریافت کمک های لازم در این زمینه با اطمینان بیشتر سرمایه گزاری کنید. یک مشاور حرفه ایی و با تجربه می تواند شما را در راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت کمک کند و به خاطر اطلاعاتی که از قوانین و مقررات دارد می تواند امور های مختلف از جمله ثبت شرکت، ثبت برند و… را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل انجام دهد.

مشاوره کسب و کار کرمانشاه

شاید جالب بنظر برسد، اما مشاغل کوچک و متوسط نقش بسیار بسیار مهمی در رشد اقتصادی کشور دارند. آمارها نشان می دهند که در کشور های درحال توسعه، کسب و کار های کوچک و متوسط 90 درصد از کل  کسب و کارها را تشکیل می دهند. این مشاغل ماهیت کارآفرینی دارند، زیرا تعداد زیادی از افراد جامعه را استخدام کرده اند و همچنین باعث نوآوری و رقابت  در بسیاری از بخش های اقتصادی کشور است. اما بدلیل رقابت شدیدی که وجود دارد، احتمال شکست بسیار زیاد است. به همین دلیل است که صاحبین این نوع کسب و کارها برای دستیابی به موفقیت کاملا حساب شده و با برنامه ریزی گام برمی دارند.

سوابق کاری اندیشه دیجی

مشاور کسب و کار

خدمات مشاوره کسب و کار

خدماتی که اکثر شرکت های مشاور ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

TICSABZZطراحی انحصاری BUSINESS MODEL (مدل کسب وکار) برای رقابتی و جلو افتادن در بازار.

TICSABZZسنجش سلامت سازمان برای تشخیص مهمترین نقاط قوت

TICSABZZبرنامه ریزی و تحول استراتژیک برای پایداری و موفقیت شرکت در بلندمدت

TICSABZZطراحی داشبورد سازمان برای نظارت بر عملکرد سازمان و واحد ها

این خدمات را اکثر مشاورین کسب و کار انجام میدهند و تقریبا باید گفت که از واجب ترین خدماتی است که وجود دارد.

مشاور راه اندازی کسب و کار

همانطور که می دانید راه اندازی یک کسب وکار، کار آسانی نیست و نیازمند داشتن مهارت و تخصص می باشد. اکثر مردم از شروع تجارت خود می ترسند و همین ترس نیز مانع آن می شود که صاحب کسب وکار خود شوند. اما با تمام این چیزا با اینکه گفتیم شروع هر کاری آسان نیست، اما شما با داشتن یک مشاور متخصص و بهره بردن از دانسته ها و تجربه های آنها این کار را هموارتر می کنند. برای شروع کار ابتدا لازم است تا مواردی از قبیل میزان بودجه، شغلی که به آن علاقه دارید و همینطور نیاز بازار هدف را مورد بررسی قرار بدهید. خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار می تواند شانسی برای موفقیت در کسب و کارتان را بطور چشمگیری افزایش دهد. داشتن یک مشاور متخصص به شما کمک می کند تا بودجه خودتان را درست و با برنامه خرج کنید و از خرج و مخارج اضافه اجتناب کنید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

یکی از کسب وکارهایی که با سرمایه گذاری کم می توانید در آن فعالیت کنید، کسب و کار خانگی است که تا زمان سوددهی نیازی به سرمایه گذاری مبلغ زیادی نیست. چرا که بابت خرید و یا اجاره دفتر کارگاه، تجهیزات و استخدام کارمند ها هزینه اضافی پرداخت نمی کنید. به همین دلیل است که می گوییم کسب وکار خانگی بسیار مقرون به صرفه است.

طبق آمار های بدست آمده بیش از 44% از کسب وکارهایی که در خانه فعالیت دارند در شروع کار با هزینه ایی کمتر از 5 هزار دلار سرمایه گذاری می کنند. در ایران نیز می توان با سرمایه حدود 1 تا 10 میلیون تومان استارت کار در خانه را زد.

کسب و کارهای جدید

اگر به سیر تحول و تکامل مشاغل نگاهی بیندازید، از تغییرات آن شگفت زده خواهید شد. این تحولات بطور محسوسی در زندگی امروزی بشر حس می شود. هرچه با زمان به جلو پیش برویم، ایده ها به شغل و کسب و کارهای جدید تبدیل می شوند. با این وجود ممکن است بعضی از افراد از ریسک یا تغییر در شغل خود سخت و دور از ذهن باشد. اما تجربه نشان داده است که کسانی که ریسک را می پذیرند و دست به کار های جدید می زنند به موفقیت های بزرگی نیز دست پیدا می کنند. اگر شما هم بدنبال انجام دادن یک کار جدید هستید، تا انتهای این متن باما همراه باشید تا با مشاغل جدید آشنا بشید:

  1. سئو
  2. طراحی سایت
  3. برنامه نویسی
  4. دیجیتال مارکتینگ
  5. تولید محتوا
  6. ادمین اینستاگرام
  7. خرید و فروش ارزهای دیجیتالی
  8. بلاگری
  9. مشاور آنلاین
  10. فروش کتاب صوتی
Consulting infographic 1

مشاور کسب و کارهای کوچک

شاید جالب بنظر برسد، اما مشاغل کوچک و متوسط نقش بسیار بسیار مهمی در رشد اقتصادی کشور دارند. آمارها نشان می دهند که در کشور های درحال توسعه، کسب و کار های کوچک و متوسط 90 درصد از کل  کسب و کارها را تشکیل می دهند. این مشاغل ماهیت کارآفرینی دارند، زیرا تعداد زیادی از افراد جامعه را استخدام کرده اند و همچنین باعث نوآوری و رقابت  در بسیاری از بخش های اقتصادی کشور است. اما بدلیل رقابت شدیدی که وجود دارد، احتمال شکست بسیار زیاد است. به همین دلیل است که صاحبین این نوع کسب و کارها برای دستیابی به موفقیت کاملا حساب شده و با برنامه ریزی گام برمی دارند.

 

مشاور اقتصادی

مشاور اقتصادی فردی است که به افراد حقیقی و یا حقوقی در جامعه کمک می کند تا سرمایه خود را بهتر مدیریت کنند. این افراد عمدتا به صورت حرفه ایی به ارائه توصیه هایی در زمینه سرمایه گذاری، بیمه، مسکن و… می پردازند. در واقع وظیفه یک مشاور اقتصادی این است که بر اساس اهداف و نیاز های مالی افراد به آنها بهترین پیشنهادها را بدهد.

در برخی از کشورها مانند آمریکا مراکز مالی و اقتصادی وجود دارد که با توجه به داشتن توان مالی و نیاز های شهروند ها به آنها مشاوران مالی معرفی می کنند. با توجه به ابهاماتی که افراد در زمینه نوع سرمایه گذاری و یا بازار های سرمایه ای دارند، مشاوران مالی و اقتصادی به شما کمک می کنند که متناسب با شرایط موجود بهترین راهکارها را با توجه به گزینه هایی که در ادامه می بینید به شما ارائه می دهند.

  • وظایف مشاور مالی
  • ارائه راهکار در ارتباط با گزینه‌های موجود سرمایه گذاری
  • برنامه ریزی مالی و بودجه‌ای
  • استفاده بهینه از سبد سرمایه گذاری
  • پیشگیری از اشتباهات مالی افراد
  • بررسی امور مالیاتی

در برخی از مواقع وظایف مشاور محدود به یک یا دو مورد از موارد بالا می شود اما بهتر است به دنبال مشاوری بگردید که در کار خود متخصص و باتجربه باشد.

پشتیبانی

برای دریافت مشاوره رایگان میتونی تماس بگیری و رزرو وقت داشته باشی

مشاوره

مزایای گرفتن مشاور کسب و کار چیست؟

استفاده از مشاوران کسب و کار به عنوان همکاران ارزشمند در تجارت، امروزه به عنوان یک استراتژی ضروری برای شناسایی چالش‌ها، ارائه مشاوره و ارائه راه‌حل‌ های عملی در مقابل مسائل موجود، به شمار می‌رود. از آنجایی که مشاورین متخصص و ماهر در زمینه‌های مختلفی از اقتصاد تا بازاریابی و مدیریت منابع انسانی هستند، نقش آن‌ها قابل تشبیه با پزشکانی است که علاوه بر تشخیص دقیق مشکلات، راه‌حل‌هایی مؤثر برای بهبود وضعیت ارائه می‌دهند.

استخدام یک مشاور استراتژی مزایای زیادی برای مشتری دارد. این مزایا شامل موارد زیر می‌شود:

شناسایی دقیق چالش‌ها: مشاورین با استفاده از تخصص و تجربه خود، به شناسایی دقیق چالش‌ها و مسائلی که در مسیر موفقیت کسب‌وکار قرار دارند، می‌پردازند.

ارائه مشاوره: با بررسی و تجزیه و تحلیل چالش‌ها، مشاوران قادرند به مشتریان خود مشاوره‌هایی مؤثر و کارآمد ارائه دهند که سودآوری در کسب و کار را بهبود می بخشد.

پیشنهاد راه‌حل‌های عملی: با توجه به مشکلات موجود، مشاوران راه‌حل‌های عملی و سازنده را به مشتریان ارائه می‌دهند که به طور مستقیم به بهبود عملکرد و موفقیت تجاری کمک می‌کند.

ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت کسب و کار خود در گوگل به کاربران این امکان را می دهد که زمانی که به سایت شما مراجعه می کنند می توانند مکان کسب و کار شما را روی نقشه ببینند. تمام کاربران ما هم مراجعه کنندگان از سایت و هم کسانی که در گوگل کسب و کار ما را سرچ داشته اند مکان ما را بر روی نقشه ببینند. شرکت های تازه تاسیس و شرکت هایی که از قبل فعالیت دارند همگی تمایل به ثبت کسب و کار در گوگل را دارند. در گوگل به دلیل بالا بودن سرچ دیگر هیچ کسبل و کاری از آن نمی گذرد. مزیت ثبت کسب و کار در گوگل این است که کاربران به راحتی بر روی نقشه آدرس و تلفن  ساعت کار شما دسترسی دارند.  انجام این کار باید اصولی باشد. می توانید جهت ثبت کسب و کار خود در گوگل با شماره 09188337286 تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

چگونه مشاور کسب و کار شویم؟

در دنیای امروز، مشاوره کسب و کار به عنوان یکی از حوزه‌های پویایی شناخته می‌شود که برای هر نوع کسب و کاری ضروری است. این حرفه، نه تنها در تدوین استراتژی‌های بلند مدت و موثر برای سازمان‌ها، بلکه در بهبود عملکرد فروش نقش مهمی دارد.

برای تبدیل شدن به یک مشاور حرفه ای، نیازمندی‌هایی از قبیل مهارت، تخصص و دانش گسترده در زمینه‌های متعدد وجود دارد. ابتدا، آموختن اصول و تئوری‌های مرتبط با این حوزه از طریق تحصیلات آکادمیک ضروری است تا فرد بتواند با ابزارها و روش‌های این شغل آشنا شود. همچنین، شرکت در دوره‌های آموزشی متنوع مرتبط با مشاوره کسب و کار، به بهبود و گسترش دانش و تجربه شخصی کمک خواهد کرد.

به طور خلاصه، تسلط بر مهارت‌های مرتبط، دانش فنی قوی و پیگیری آموزش مداوم از عوامل اساسی موفقیت در حوزه مشاوره کسب و کار است که به فرد کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای والای مشتریان خود پاسخ دهد و در کسب رضایت و موفقیت بیشتر دست یابد.

استخدام مشاور کسب و کار

یکی از دلایل الزام استخدام مشاور، داشتن نگاهی بیطرفانه و بیرونی برای حل مسائل و معضلات مختلف یک شرکت یا یک سازمان جهت حل و فصل آن مسائل می باشد.به همین دلیل است که صاحبان مشاغل مختلف لازم است از یک مشاور کسب و کار حضوری و یا آنلاین خبره کمک بگیرند.

کارفرمایان و صاحبان شرکت ها و کسب و کارهای مختلف (چه بزرگ و چه کوچک) نیازمند استفاده از خدمات یک مشاور کسب و کار خواهد بود.

حقوق مشاور کسب و کار

با درک صحیح مفهوم مشاوره و نقش مشاوران در کسب‌وکارها، می‌توانیم به این سؤال پاسخ دهیم. در واقع، امروزه مشاوره به یک فعالیت بسیار حیاتی برای بهبود عملکرد و سودآوری کسب‌وکارها تبدیل شده است.

مشاوران، افرادی هستند که از طریق راهنمایی‌ ها و پیشنهادات خود به شما کمک می‌کنند تا تصمیمات بهتری برای کسب‌ و کارتان بگیرید. بطور طبیعی، برای خدمات ارائه شده، مشاوران مبلغی را از شما دریافت می‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که نسبت هزینه مشاوره به درآمد کسب‌ و کارتان چگونه است.

به عنوان مثال، فرض کنید که شما صاحب یک شرکت بزرگ هستید و با کمک مشاور خود یک پروژه جدید را پیش می‌برید. اگر در پایان مشاوره شما مبلغ 3 میلیون تومان را دریافت کرده و سود حاصل از پروژه 10 میلیون تومان باشد، واضح است که حضور مشاور برای شما ضرر نداشته است بلکه باعث بهبود عملکرد و سود دهی کسب‌ و کار شما شده است.

مشاور کسب و کار اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص در ایران است که ماهانه ۸۰۰میلیون کاربر فعال دارد. امروزه اینستاگرام بستری را برای تمامی کسب و کارها فراهم کرده است که به راحتی بتوانند خدمات و محصولات خود را در آن به فروش برسانند.

اگر بتوانیم به درستی از اینستاگرام استفاده کنیم و ترفندهای آن را بدانیم میتوانیم برندمان را خیلی سریع به جهان معرفی و محصولاتمان را به راحتی بفروش برسانیم. شما حتی سایت هم نداشته باشید می توانید از طریق اینستاگرام خودتان را معروف کنید، اما بیاد داشته باشید که اگه هم از اینستاگرام استفاده کنید و هم یک سایت داشته باشید به سرعت و در زمان کوتاهتری می توانید خودتان را به مردم معرفی کنید و اعتبار کسب کنید.

یک مشاور ممک است مهارت و تسلط عملی در زمینه‌ی کاری شما به اندازه‌ی شما نداشته باشد. اما باید بداند چه محتوایی را تولید کنید. باید بر اساس اصول موجود در زمینه‌ی کار ی شما، استراتژی تولید محتوا را بفهمد و بر اساس آن از شما بخواهد که نوع خاصی از محتوا را برای یک بازه‌ی زمانی مشخص، تولید کنید.

مشاور کسب و کار تبلیغات

وظیفه یک مشاور تبلیغات، ارتقای کسب و کار مشتری و تعامل با آن هاست. او با ایجاد تبلیغات مناسب، استراتژی های بازاریابی گوناگون و به روز و متناسب با نیاز روز موجب بهبود کسب و کار شما و افزایش فروش می شود. یک مشاور تبلیغاتی برای انجام این کار از هر روشی از جمله تبلیغات کاغذی، دیجیتالی یا رسانه های صوتی و تصویری بهره می برد. بهترین مشاور می تواند به طور شخصی یا استخدام در شرکت های تبلیغاتی کار کند.

بطور عام مشاوران تبلیغاتی جذب شرکت های تبلیغاتی می شوند. اما آنها می توانند حتی بصورت فریلنسری به کار خود مشغول شوند. در اکثر مواقع، زمانی که مشاور تبلیغاتی در شرکت ها استخدام می شوند، ممکن است تنها بخشی از روند انجام کار تبلیغاتی و بازاریابی را بر عهده بگیرند. حال کسب که نتها کار میکند و یا در شرکت های کوچکتر کار می کنند، وظایف بیشتری نیز برعهده دارند. حتی ممکن است که تمامی مراحل انجام تبلیغات و بازاریابی را به تنهایی انجام دهد.

مهارت‌ های مورد نیاز برای یک کسب‌وکار

یک مشاور تبلیغاتی حرفه ایی در دیدار با عامه مردم و مشتریان بسیار خوب عمل میکند. ضمن اینکه آن ها در این پروسه مشتریان خود را برای بهره مندی از خدمات بازاریابی متقاعد میکنند. سخنان مشاوان تبلیغاتی میتواند تاثیر زیادی بر سایر مخاطبان و مشتریان داشته باشد. درواقع نفوذ و تاثیر کلام یک مشاور خوب با بهره مندی از تکنیک های گفت و گو و بازاریابی بهبود میابد. در نتیجه فرد مورد نظر میتواند به اهداف ایده آل خود دست پیدا کند و ابهامات خود را برطرف کنند. یک مشاور خوب باید حسی از اعتماد را در بین مشتریان خود ایجاد کند و روحیه کاری تیم را بالا ببرد. در ادامه به برخی از مهارت هایی که یک مشاور باید دارا باشد اشاره میکنیم:

  1. تخصص در تبلیغات انواع محصولات و خدمات
  2. توانایی ارزیابی نیاز سازمان
  3. توانایی طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
  4. توانایی کار در زمان مشخص
  5. توانایی مدیریت بودجه
  6. سازگاری مشاور تبلیغاتی با افراد تیم
  7. فن بیان و توانایی متقاعد سازی افراد
  8. داشتن ایده های خوب و نوین
  9. توانایی ارائه خدمات با قیمت مناسب توسط مشاور تبلیغاتی سازمان

 

اگر برای کسب و کارت به صورت مجازی فعالیتی نداری میتونی برای طراحی سایت با کارشناسان ما تماس بگیری

“ آکادمی اندیشه دیجی آماده مشاوره کسب و کار به مجموعه های زیر می باشد “

مشاور کسب و کار و اهمیت آن در رشد کسب و کارهای تجارت الکترونیک

در طول دو دهه گذشته، تجارت آنلاین خیلی پر رونق شده و هنوز هم در حال رشد است. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر از اینترنت، کسب و کارها باید روش‌های آنلاین برای بازاریابی و فروش بهتر استفاده کنند. اما در این مسیر، مشکلات زیادی ممکن است پیش بیاید که باعث شود که نتوانیم به خوبی رشد کنیم. اینجاست که مشاور کسب و کار در زمینه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ می تواند کمک کند.

مشاور کسب و کار در تجارت آنلاین به شما کمک می کند که با تجربه و دانش ماهران، یک سیستم آنلاین مناسب و بازار پسند برای کسب و کارت بسازید. این شامل مواردی مانند تحلیل بازار، استراتژی بازاریابی آنلاین، بهینه‌سازی سایت و تجربه کاربری، مدیریت پرداخت‌ها، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، مشاوره سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو، استفاده از رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، ایجاد استراتژی تولید محتوا و تحلیل داده‌ها هم می شود.

با مشاوره کسب و کار در تجارت الکترونیک، می توانی بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها را برای رشد و موفقیت در بازار آنلاین یاد بگیرید. با این روش می توانید هزینه‌های اضافی و اشتباهات رایج در فروشگاه آنلاینی که دارید  را کم کنید.

با توجه به گزارش eMarketer، فروش تجارت الکترونیک تا سال 2025 به 7.385 تریلیون دلار می‌رسد. این آمار نشان می‌دهد که هنوز فرصت زیادی برای رشد در بازار آنلاین است. بنابراین، اگر کالا یا خدماتی برای فروش دارید، دیگر نیازی نیست به یک فروشگاه فیزیکی از جنس آجر و سیمان فکر کنید.

مشاور کسب و کار کرمانشاه

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، چرا باعث رونق کسب و کار ما می شود؟

رونق کسب و کار با استفاده از دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) به شدت روش کار را تغییر داده است. در حال حاضر آژانس‌های تبلیغاتی به یک شیوه متفاوت تر و قابل توجه‌ به تبلیغات می‌پردازند و نهایتا مشاغل و برندهای بزرگ نیستند که از بازاریابی آنلاین بهره‌مند می‌شوند، حتی کسب‌وکارهای کوچیک هم می‌توانند از اینترنت برای بازاریابی استفاده کنند. به همین دلیل امروزه کسب‌وکارها از دنیای دیجیتال برای ایجاد آگاهی از برند، تأثیرگذاری و جلب مشتری استفاده می‌کنند.

 

دیجیتال مارکتینگ تأثیر قابل توجهی روی تعاملات، عادت‌ها و سبک زندگی مردم دارد. با افزایش دسترسی به اینترنت، هر روز تعداد افراد آنلاین بیشتر میشود. از سال ۲۰۱۸، تقریبا ۳.۰۳ میلیارد نفر (نصف جمعیت جهان!) در رسانه‌های اجتماعی فعالند. موتورهای جستجو حدود ۹۳٪ از ترافیک وب‌سایت‌ها رو تولید می‌کنند. آمار به وضوح نشان می‌دهد که تأثیر بازاریابی دیجیتال روز به روز بیشتر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *