پشتیبانی: 21:00 - 08:00

09188337286 - 08337295601

فهرست مطالب

دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

راهنما مطلب

دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه زمینه ای فراهم نموده که مشاغل زیادی به بازار کار در این زمینه اضافه شود. دیجیتال مارکتینگ در واقع حرفه یا تخصصی است که منجربه گسترش استراتژی فروش محصول یا خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت و …) می شود که در این راه از ابزارهایی نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت، موتورهای جست و جو و … بهره گرفته می شود.

مجموعه ی اندیشه دیجی با پشتوانه شرکت اندیشه نگار بالغ به 18 سال است که بطور تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می نماید.

دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

دیجیتال مارکتینگ در واقع حرفه یا تخصصی است که منجربه گسترش استراتژی فروش محصول یا خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت و …) می شود که در این راه از ابزارهایی نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت، موتورهای جست و جو و … بهره گرفته می شود.دیجیتال مارکتینگ زیرشاخه های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

هرگونه بازاریابی آنلاین که به وسیله دستگاه های متصل به موبایل، کامپیوتر یا اینترنت اشیا در اختیار کاربران اینترنت قرار بگیرد را دیجیتال مارکتینگ می گویند.

تعریف سایت متمم

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مجموعه ی اندیشه دیجی شرکت دیجیتال مارکتینگ در کرمانشاه است که با پشتوانه شرکت اندیشه نگار بالغ به 18 سال است که بطور تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می نماید.

بر خلاف خیلی از روش های بازاریابی، در بازاریابی دیجیتال می توان نتایج کار را به صورت دقیق مشاهده کرد. مثلا وقتی شما یک آگهی را در روزنامه منتشر می کنید، اطلاعات دقیقی از تعداد افرادی که آگهی شما را دیده اند، وجود ندارد و نمی توانید میزان تاثیر آن را روی فروش خود به طور دقیق مشخص کرد.

آنچه که واضح است مدیر دیجیتال مارکتینگ کاری شبیه به یک بازاریاب را دارد و باید برای برندسازی و پشتیبانی از محصولات و خدمات و همچنین افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر از طریق بستر دیجیتال و فضای آنلاین اقدام  کند.

دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

ارائه خدمات مشاوره رایگان در جهت توسعه فروش، رشد کسب و کار و تغییر موقعیت برند شما پنج شنبه های هر هفته

خدمات مشاوره رایگان
دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ

سئو و محتوا

سئو و محتوا

گوگل ادز

گوگل ادز

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

سوشال مدیا مارکتینگ

سوشال مدیا مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

پادکست مارکتینگرر

پادکست مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ(دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه)

دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه، آنچه که واضح است مدیر دیجیتال مارکتینگ کاری شبیه به یک بازاریاب را دارد و باید برای برندسازی و پشتیبانی از محصولات و خدمات و همچنین افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر از طریق بستر دیجیتال و فضای آنلاین اقدام  کند. بنابراین در راستای رسیدن به این اهداف شخصی که به  عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند باید کارهای ذیل را در جهت رشد کسب و کار مورد نظر خود  انجام دهد:

  1. تولید و ویرایش محتوا
  2. مدیریت و انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بسترهای اینترنتی
  3. سئو و بهینه سازی سایت
  4. افزایش نرخ تبدبل

حوزه های دیجیتال مارکتینگ

انواع مختلفی از خدمات دیجیتال در مارکتینگ وجود دارد که می توان از آن ها برای دستیابی به مخاطبانی که اهدافی متناسب با محصول یا خدمات شما دارند، استفاده کرد. مهم ترین شاخه و حوزه های دیجیتال مارکتینگ شامل موارد ذیل  می باشد:

  1. طراحی وب سایت
  2. بازاریابی محتوا
  3. سئو و بهینه سازی سایت
  4. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  5. تبلیغات کلیکی (PPC)
  6. افیلیت مارکتینگ (بازاریابی معرف – همکاری در فروش)
دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

پنج شنبه ی هر هفته به صورت رایگان در جهت پیشرفت کسب و کاری که دارید در کنارتون هستیم. کافیه با ما تماس گرفته و رزرو نوبت داشته باشید.

طراحی سایت

طراحی سایت

امروزه اکثر کسب و کارها باید سایتی برای خود داشته باشند زیرا بدون داشتن سایت، سئو و برخی تبلیغات اینترنتی در کسب و کار خود تا حدی ناموفق می باشند. شاید از نظر فردی که در اینستاگرام به فروش مناسبی در کسب و کار خود رسیده است نیازی به سایت نباشد اما واقعیت این است که با داشتن سایت باعث می شود مردم به شما اعتماد بیشتری داشته باشند و کسب و کار شما شکل رسمی تری به خود بگیرد. البته بهتر است طراحی سایت خود را به یک متخصص بسپارید تا کلیه فاکتورهای یک سایت کسب و کار را داشته باشد.

یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال در دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه بازاریابی محتوایی است که به معنای تولید،  انتشار  و توزیع محتوای باکیفیت و مرتبط با خواسته ی  مخاطبان می باشد.

متن، عکس، ویدیو و اینفوگرافیک  از مهم ترین محتواهایی هستند که در این استراتژی استفاده می شود.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

چه کانال هایی در بازاریابی محتوا می توانند نقش داشته باشند؟

  1. پست های موجود در وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شما این فرصت را به شما می دهد بازدیدکنندگان وبسایت را به مشتریان واقعی تبدیل کنید و تخصص خود را به نمایش بگذارید و باعث افزایش ترافیک برای کسب و کار خود شوید.
  2. کتاب‌های الکترونیکی: کتاب‌های الکترونیکی به افزایش بازدید کنندگان و دیده شدن بیشتر ‌سایت شما کمک می‌کنند. همچنین به شما این امکان را می‌دهند تا از این طریق محتوایی را در راستای افزایش اطلاعات مخاطبان سایت خود  ایجاد کنید و نیز منجر به جذب مشتریان خوبی برای کسب و کار خود می شوید.
  3. اینفوگرافی‌ها: امری بدیهی است که در آن استفاده از تصاویر بیش از متن است. اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به مخاطب کمک می کند تا به بهترین شکل به آنچه که مد نظر آنهاست به راحتی دست پیدا کنند.

سئو و بهینه سازی در دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه

سئو on-page

سئو Off-page

سئو تکنیکال

سئویی که روی این پیج  انجام می شود مربوط به تمام محتواهایی می باشد که روی آن صفحه قرار داده شده است. در این مورد بالا بودن کیفیت محتوای متنی و تصویری صفحه باعث بهبود کیفیت سئوی On-page  آن صفحه می شود و مخاطبان سریع‌تر آن را پیدا خواهند کرد.

تمام عوامل تاثیر گذار روی سئو که خارج از آن صفحه  است را سئوی off-page می گویند. برای نمونه اگر بخواهیم مثالی بزنیم، بک لینک‌ها یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئوی Off-page میباشند. منظور از بک لینک، ارجاعاتی است که از سایتهای دیگر به سایت شما متصل می شود. 

سرعت رنک گرفتن یک صفحه در سایت، لود شدن کلیه تصاویر، ناقص نبودن لینک‌ها و … از دسته عواملی می باشند که بر سئو سایت تاثیر دارند و در زیر مجموعه سئوی تکنیکال جای دارند. سئوی تکنیکال تاثیر بسیاری خوبی در بهبود رتبه سایت خواهد گذاشت.

اگر در شهر ایلام حضور دارید مطلب سئو سایت در ایلام برای شما مفید خواهد بود.

4 روش عیب یابی سئو با ابزار
سیو و بهینه سازی موتور های جست و جو

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین از اصلی ترین و مهم ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه می باشد. فعالیت ها و اقداماتی که در سئو انجام می دهیم منجر به ارتقا دادن رتبه سایت در کلمات خاصی در موتورهای جست و جو خواهد شد. اقداماتی که مربوط به سئو است اگر بعد از طراحی سایت انجام شود باعث بهبود رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحات بالاتر و افزایش ترافیک ورودی به سایت خواهد شد.

آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ در کرمانشاه

آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ در کرمانشاه بطور تخصصی شما را وارد بازار کار دیجیتال مارکتینگ می کند. در این بخش شما با مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ آشنا می شوید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از حوزه های دیجیتال مارکتینگ است که با رشد شبکه‌های اجتماعی به دنیای بازاریابی دیجیتال اضافه شد. به عبارت دیگر شبکه های اجتماعی باعث بیشتر دیده شدن برند شما و افزایش ترافیک سایت و افزایش مشتری برای کسب کارتان می شود. در بازاریابی شبکه ای بیشترین اهمیت روی تصاویر و ویدیو ها می باشد.  

مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام

توییتر

لینکدین

تلگرام

در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی رعایت اصول درست و شناخت بالا از مخاطبان می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

تبلیغات کلیکی (PPC)

در این روش در ازای مبلغی که بابت هر بار کلیک روی تبلیغ شما پرداخت خواهد شد ترافیک  وبسایت شما بالا می رود.

گوگل ادز از بهترین روش ها در این این نوع بازاریابی دیجیتال است که می توانید تبلیغ خود را در صفحات ابتدایی قرار دهید و به این ترتیب به ازای هر کلیک ترافیک ورودی به سایت شما افزایش می یابد.

 کانال‌های تبلیغات کلیکی  

تبلیغات پولی در فیس‌بوک

انجمن های تبلیغاتی توییتر

تبلیغات در لینکدین

افیلیت مارکتینگ(affiliate marketing) 

پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ در کرمانشاه

بر خلاف خیلی از روش های بازاریابی، در بازاریابی دیجیتال می توان نتایج کار را به صورت دقیق مشاهده کرد. مثلا وقتی شما یک آگهی را در روزنامه منتشر می کنید، اطلاعات دقیقی از تعداد افرادی که آگهی شما را دیده اند، وجود ندارد و نمی توانید میزان تاثیر آن را بر روی فروش خود به طور دقیق مشخص کرد. اما در بازاریابی دیجیتال شما می توانید تاثیر استراتژی های  بازاریابی که اجرا می کنید را به طور دقیق بررسی کنید. از مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

فروش از طریق ترافیک ‌سایت (سئو و بهینه سازی سایت)

یکی از مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال این است که شما می توانید اطلاعاتی مثل تعداد افراد بازدید کننده سایت شما، تعداد صفحاتی که بازدید شده اند و نام کشور افراد بازدید کننده را به دست آورید  و با تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده می توانید استراتژی های مربوط به بازاریابی خود را بهبود یا تغییر دهید و به دنبال آن تصمیمات بسیار آگاهانه‌تری برای جذب افراد به سمت وب سایت خود بگیرید.  لازم به ذکر است که جمع آوری اطلاعات فوق به وسیله نرم افزارهای تحلیل دیجیتال به دست می آید.

فرض کنید که توضیحات مربوط به یک محصول را در قالب یک بروشور آماده کرده اید و آن را در قالب ایمیل به افراد مختلف ارسال کرده اید، در این حالت شما اطلاعات دقیق از اینکه چه تعداد از افراد آن را مطالعه کرده اند ندارید. حال اگر معرفی این محصول را در سایت خود قرار دهید  می توانید تعداد افرادی که آن را دیده اند و یا دانلود کرده اند، مشاهده کنید. اگر در حین بازدید و یا دانلود توسط کاربر اطلاعات تماس مربوط به آن ها را دریافت  کرده باشید، می توانید مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید.

تاًثیر محتوا و مشتری یابی

                                              مدل‌ سازی اختصاصی

استفاده از ابزار ها و فناوری های مناسب به همراه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر باعث می شود که شما بتوانید مشتری خود را از اولین تماس دیجیتال پیگیری کنید. این فرآیند موسوم به مدل سازی اختصاصی، به شما کمک می کند تا از روند جستجوی مردم و خرید محصول  آگاه شوید  و به پشتوانه همین اطلاعات تصمیمات بهتری را نسبت به نقاط ضعف و قوت استرتژی بازاریابی خود بگیرید.

 

طراحی سایت کردستان

در هر کسب وکاری ایجاد ارتباط بین واحد های فروش و بازاریابی بسیار مهم است و در صورتی که بتوانید با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی چرخه خرید مشتریان خود را بهبود ببخشید، قطعا تاًثیرات مثبت آن را در کسب و کار خود خواهید دید.

پیش نیاز یادگیری دیجیتال مارکتینگ

برای تدوین یک استرتژی دیجیتال مارکتینگ آشنایی با مباحث اساسی و پایه ای آن امری ضروری است.

دستگاه‌های دیجیتال

از اولین پیش نیازهای این حوزه این است که بدانید مخاطبان شما چه دستگاه هایی در در اختیار دارند. به عبارت دیگر مخاطبان برای آشنایی با شما و وبسایتتان از چه دستگاهی استفاده می کنند. دستگاه های دیجیتال شامل تبلت، موبایل، لپ تاپ و…. هستند.

بسترهای دیجیتال

برای برنامه ریزی بهتر و بهینه تر شناسایی بسترهای دیجیتال امری ضروری است یعنی بفهمید مخاطبان شما از چه بسترهایی برای رسیدن به سایت شما استفاده می کنند. این بسترها شامل سرچ گوگل، اپلیکیشن شما، شبکه های اجتماعی و…. هستند. مثلا اگر بیشتر مخاطبان شما از طریق شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند باید فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر کنید.

داده‌های دیجیتال

یکی از مواردی که در تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا نقشه راه مشتری را به بهترین شکل تدوین کنید، داده هایی هستند که از طرف مخاطبان جمع آوری می شود. تمام این داده ها که از مخاطبان جمع آوری می کنید در واقع جزء داده های دیجیتال هستند. این داده ها شامل اطلاعات تماس و مشخصات فردی می باشد.

مراحل اجرای دیجیتال مارکتینگ

۱. مشخص کردن اهداف: تعریف و مشخص کردن اهداف اولین گام در فرآیند بازاریابی دیجیتال است. استراتژی ما بر اساس اهداف تعیین شده تدوین می‌شود. به عنوان مثال، شاید شما نیاز داشته باشید تمرکز بیشتری روی شبکه‌های اجتماعی داشته باشید یا در راستای هدف خود، تمرکز را روی تبلیغات کلیکی یا سئو قرار دهید. پس از مشخص کردن اهداف، می‌توانید به تدوین استراتژی بازاریابی بپردازید.

۲. شناسایی مخاطب هدف: شناسایی مخاطبان، یکی از مزایای بزرگ بازاریابی دیجیتال است. بدون داشتن شناخت صحیحی از مخاطبان خود، نمی‌توانید از این مزیت بهره‌برداری کنید. مخاطبان شما بسته به محصول یا کمپین خاصی که در نظر دارید، متفاوت هستند. به عنوان مثال، اکثر مخاطبان اینستاگرام تمایل بیشتری به دیدن ویدیوهای خنده‌دار و کوتاه دارند.

۳. تعیین بودجه: مانند هر کسب و کار دیگری، برای دیجیتال مارکتینگ نیز باید بودجه را تعیین کرد. این بودجه بسته به عناصری که استفاده می‌کنید و نوع فعالیت شما ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید روی شبکه‌های اجتماعی تمرکز کنید، نیازی به بودجه زیادی نخواهید داشت. با توجه به بسترهایی که استفاده می‌کنید، می‌توانید میزان بودجه خود را تعیین کنید.

۴.تعادل بین استراتژی‌های پولی و رایگان: در حوزه بازاریابی دیجیتال، تعامل خوبی بین تبلیغات پولی و رایگان برقرار کردن بسیار مهم است. اگر بیشتر وقت خود را برای شناخت مخاطبان صرف کنید، می‌توانید نیازهای آنان را بشناسید و با هزینه کمتری نیز به نتایج خوبی برسید. اما به همان اندازه که می‌دانید، تبلیغات پولی گاهی سریعتر به نتیجه می‌رسند. برای رسیدن به موفقیت‌های پایدار و طولانی‌ مدت، باید بیشترین تمرکز خود را روی سئو و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید تا هزینه کمتری صرف کنید.

۵.بهینه‌سازی در حوزه بازاریابی موبایلی: امروزه استفاده از موبایل به بیشترین حد خود رسیده است و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در قالب وب کمتر شده است. بنابراین، بهینه‌سازی تبلیغات دیجیتال، صفحات وب و تصاویر برای دستگاه‌های تلفن همراه ضروری است.

۶.پیدا کردن کلمات کلیدی: دستیابی به کلمات کلیدی بسیار مهم است، زیرا در بهینه‌سازی سایت و محتوا برای سئو، اطمینان می‌دهد که افراد می‌توانند کسب و کار شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. پیدا کردن این کلمات در حوزه شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است. بنابراین، سعی کنید همواره لیستی از کلمات کلیدی که معرف کسب و کار شما هستند را تهیه کنید.

مراحل اجرای دیجیتال مارکتینگ

پیش نیاز یادگیری دیجیتال مارکتینگ​

 

دستگاه‌های دیجیتال

 

بسترهای دیجیتال

 

داده‌های دیجیتال

پیش نیاز یادگیری دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ ایلام

دیجیتال مارکتینگ در ایلام را می توانید بصورت تخصصی از متخصصین حرفه ای ما  درخواست و  در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای تدوین یک استرتژی دیجیتال مارکتینگ آشنایی با مباحث اساسی و پایه ای آن امری ضروری است.

                           دستگاه‌های دیجیتال

از اولین پیش نیازهای این حوزه این است که بدانید مخاطبان شما چه دستگاه هایی در اختیار دارند. به عبارت دیگر مخاطبان برای آشنایی با شما و وبسایتتان از چه دستگاهی استفاده می کنند. دستگاه های دیجیتال شامل تبلت، موبایل، لپ تاپ و…. هستند.

                                   بسترهای دیجیتال

برای برنامه ریزی بهتر و بهینه تر شناسایی بسترهای دیجیتال امری ضروری است یعنی بفهمید مخاطبان شما از چه بسترهایی برای رسیدن به سایت شما استفاده می کنند. این بسترها شامل سرچ گوگل، اپلیکیشن شما، شبکه های اجتماعی و…. هستند. مثلا اگر بیشتر مخاطبان شما از طریق شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند باید فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر کنید.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین از اصلی ترین و مهم ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ کرمانشاه می باشد. فعالیت ها و اقداماتی که در سئو انجام می دهیم منجر به ارتقا دادن رتبه سایت در کلمات خاصی در موتورهای جست و جو خواهد شد.

اقداماتی که مربوط به سئو است اگر بعد از طراحی سایت انجام شود باعث بهبود رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحات بالاتر و افزایش ترافیک ورودی به سایت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
حساب کاربری من