سئو سایت ایلام

سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. اگر سئو سایت در استان ایلام پیاده سازی شود تمام کسب و کارها می توانند با سرچ کلمات محلی و سئو تکنیکال نتایج سرچ محلی و جهانی را به دست بیاورند و در صفحات اول گوگل بیایند.سئو سایت ایلام

به این نکته توجه داشته باشید که دو عامل مهم و تاثیرگذار در جهت بهبود وضعیت یک وبسایت عوامل داخلی و عوامل خارجی میباشد. برای بهبود وبسایت بیشتر باید روی عوامل داخلی کار کرد. با بهبود ساختار سایت و قالب آن می توانید در گوگل، سایت خود را نیز ارتقا ببخشید. اگر به دنبال رسیدن به فروش بالا با کمترین هزینه هستید می توانید با شماره 09188337286 تماس گرفته و مشاوره های لازم رو بگیرید.

همانطور که می دانید طراحی سایت شامل کدنویسی و سرعت لود و ساختار صفحه از عوامل مهم در سئو می باشد. در نتیجه هیچ کارشناس سئو به تنهایی نمی تواند سایت را بهبود ببخشد.

علاوه بر داشتن ساختاری مناسب باید بر روی محتوا نیز کار کنید. در نتیجه باید برای داشتن رتبه خوب در گوگل حتما کلمات کلیدی مناسب و محتوای اصولی و هم چنین بهبود تجربه کاربری را رعایت کرد.

این نکته را توجه کنید که سئو سایت بسیار مهم می باشد. با خدمات سئو سایت در ایلام می توانید به هدفی که دارید و در نهایت فروش بالا برسید. سئو سایت در ایلام

تاریخچه سئو

در سایت اندیشه دیجی در مورد تاریخچه سئو گفته شده است در سال 1993 یک پورتال خدمات آنلاین، در طبقه بندی اطلاعات تحولی ایجاد کرد. در سال 1994 Yahoo و موتورهای جستجوی دیگر وارد کار شدند. اما با توجه به تحقیقات انجام شده سئو در سال 1997 به وجود آمد. در این سال گرفتن رتبه در گوگل به عنوان مفهوم تازه ای پرطرفدار شد. به مرور زمان با به روز رسانی الگوریتم ها انقلاب بزرگی به وجود آمد که توانست یاهو (رقیب خود) را کنار زده و بازاریابان وادار به کشف استراتژی های جایگزین شدند.

آدرس ما

کرمانشاه, چهار راه بسیج, خیابان بنت الهدی, کوچه علی محمدی, ساختمان امیر حافظ, طبقه سوم, واحد 9

فهرست مطالب

برخی از خدماتی که در استان ایلام در جهت رشد کسب و کار به شما ارائه میشود می تواند مواردی مانند محتوای محلی، استفاده از نقشه ها و تحقیق کلمات کلیدی، تبلیغات و سئو محلی و در نهایت جذب ترافیک بیشتر و فروش بالا میباشد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، افزایش فروش، جذب ترافیک، تاثیر مثبت بر روی کاربران، راهکار مهم برای توسعه کسب و کار از مزایای سئو سایت میباشد.

ui/ux در سئو بسیار مهم است زیرا باعث نگهداشتن کاربر در صفحه در نتیجه منجر به جذب ترافیک و بهبود سئو صفحه مورد نظر می شود.

سئو د ر سایت بسیار مهم است به دلیل اینکه خیلی از کاربران سایت بیشتر از صفحه اولی که از نتایج سرچ بالا آمده نرفته و این نکته و دلیل مهمی می تواند برای سایت شما باشد که بر روی سرچ آن کار کرده و بتوانید سایت خود را در نتایج سرچ در صفحات بالا نگهدارید. 

با گذراندن دوره های آموزشی شما می توانید به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته باشید.

سئو باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی، افزایش اعتماد، رشد کسب و کار به صورت بلند مدت، افزایش فروش و افزایش تعامل می شود.

بر خلاف خیلی از روش های بازاریابی، در بازاریابی دیجیتال می توان نتایج کار را به صورت دقیق مشاهده کرد. با پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ در ایلام می توان به خیلی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کرد تا بتوانند به اهداف خود برسند.

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید بتواند برای برندسازی و پشتیبانی از محصولات و خدمات و همچنین افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر از طریق بستر دیجیتال و فضای آنلاین اقدام  کند.

سئوی محلی شامل چندین فاکتور است:

بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل، افزودن طرح کسب و کار محلی، تحقیق کلمات کلیدی محلی و جذب مخاطبان مرتبط محلی.

مراحل سئو سایت

اگر مدیر هستید و صاحب کسب و کار و یا می خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد، می توانید وارد حوزه سئو شوید و به تمامی اهدافی که می خواهید برسید. 

ممکن است بگویید که زمان کافی برای آموزش ندارید در نتیجه باید کار را به افراد متخصص و آگاه در این حوزه بسپارید. متخصصان ما تمامی مراحل سئو سایت (سئوی داخلی و سئوی خارجی) را رعایت و شما را به هدفی که می خواهید می رسانند. در ادامه به مراحل سئو سایت اشاره شده است که شما با این مباحث بیشتر آشنا شوید.

Website SEO consulting

اگر میخواهید در این حوزه فعالیت داشته باشید یا دارای کسب و کار هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را بگیرید. مجموعه ما نزدیک به 18 سال است که بطور تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند.

آموزش سئو در ایلام

اطلاعاتت رو بده وقت مشاوره رزرو کن

بهینه سازی وب سایت

با توجه به اطلاعاتی که از سئو داریم سئو کاری نیست که فقط با انجام دادن یکبار آن تمام شود. باید شما  محتوای خود را بروز و به طور منظم محتوایی جدید ایجاد کنید.

چنانچه بر روی رتبه بندی و بروزرسانی‌های خود نظارت نداشتنه باشید، نمی توانید رتبه ای که به دست آوردید را حفظ کنید. در نتیجه باید گفت که دانش خود را باید همیشه آپدیت کنید.

برخی از مراحل بهینه سازی وب سایت شامل موارد ذیل می باشد:

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

کلمات کلیدی

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

آنالیز رقبا

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

Alt تصاویر

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

سئو داخلی و خارجی

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

بهینه سازی هدینگ ها

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

لینک دادن به سایت های مختلف

زمینه های مختلف دیجیتال مارکتنیگ کردستان

ارتقا بخشیدن سرعت وب سایت

آموزش سئو سایت

با توجه به اینکه گوگل هوشمند است اما هنوز به کمک کاربران نیاز دارد و همیشه به دنبال این هستند که بهترین نتایج را به کاربران اینترنتی ارائه دهند.

اما در این مسیر محدودیت هایی وجود دارد که در اینجا متوجه می شویم که به سئو سایت نیاز است.

اگر سئویی اشتباه صورت گیرد نتیجه آن پنهان شدن از دید کاربران و باعث هدر رفتن تمام تلاش های شما خواهد شد.

می دانید در آخر منجر به چه می شود؟ اینکه رقبای شما با محتوایی ضعیف بیشترین بازدید را خواهند داشت.

برای کسب درآمد از طریق سئو به هنر و تخصص هایی در این زمینه نیاز داریم که باید آموزش کامل سئو  را بگذرانیم که بتوانیم افزایش ترافیک سایت داشته باشیم و در آخر به درآمد برسیم. 

در اینجا هنر ما همان صبوری ما میباشد. با آموزش سئو می توانید قدم در دنیای متفاوتی از دیجیتال مارکتینگ بگذارید.

کارشناس محتوا

یک کارشناس تولید محتوا مسئول جمع‌آوری یا تولید اطلاعات در رسانه‌های آنلاین است .این افراد برای هر محتوا، گروهی خاص از مخاطبان را مورد هدف قرار می‌گیرند و محتوا را با توجه به نیازها و علایق آنها ایجاد می‌کنند.

یک متخصص تولید محتوا باید نویسنده خوبی باشد؛ روان و شیوا بنویسید، اشکالات نگارشی نداشته باشد و حتی بتواند اشکالات نگارشی دیگران را نیز تشخیص دهد.

محتوا فقط متن نیست، بلکه می‌تواند به هر فرمتی باشد و بهترین متخصص محتوا کسی است که به همه نوع محتوایی تسلط داشته باشد. آشنایی با نرم‌افزارهای ویرایش عکس، صدا، فیلم و… نیز از مهارت‌های مورد نیاز کارشناسان تولید محتواست.

از مزایای شغل کارشناسان تولید محتوا این است که می‌توانند کارهای خود را به صورت تمام وقت در محل کار یا به صورت دورکاری انجام دهند.

یک کارشناس تولید محتوا می‌تواند بعد از چند سال تجربه کاری و بالابردن اطلاعات و دانش خود به یک متخصص سئو، یک فتوشاپ کار حرفه‌ای، کارگردان فیلم‌های تبلیغاتی و… تبدیل شود.

اهمیت تولید محتوا در سئو

آموزش سئو و تولید محتوایی ارزشمند برای تولیدکنندگان محتوا و هم چنین سئوکاران حرفه ای است که باید در اولویت قرار بگیرد.

کارشناسان سئو باید این را در نظر داشته باشند که با تقویم محتوایی و استراتژی محتوا و ساخت محتوایی با ارزش و مرتبط و رعایت تمام مواردی که در سئو است را به طور مستمر انجام دهند تا منجر به افزایش کلیک گوگل شود.

مدیران و متخصصان کسب و کارهای اینترنتی دیگر هم باید این نکته را در نظر داشته باشند که حتما به دنبال محتوایی یونیک باشند.

برای این کار باید خودشان دست به کار شده زیرا هیچ کسی بهتر از خودشان که صاحب کسب و کاری می باشند قادر به تولید محتوا در زمینه فعالیت آنها نیستند. البته باید گفت با نظارت خودشان این کار را به کسی دیگر بسپارند.

آموزش سئو در ایلام

بهینه سازی وبسایت یا همان سئو، فرآیندی زمانبر و نیاز به تلاش بسیاری دارد.

تکنیک هایی که هست در جهت جایگاهی بهتر در نتایج گوگل که هر کدام تاثیر مثبتی را می تواند در این فرآیند داشته باشد.

در جهت دریافت رتبه در سئو نیاز است که این سه فاکتور ذیل را رعایت شود:

  • سئو فنی یا همان سئو تکنیکال

رعایت کردن اصول سئو در طراحی و همچنین بهینه سازی سرعت در وبسایت، طراحی نسخه ریسپانسیو وبسایت و مواردی از این قبیل را سئو تکنیکال میگوییم. برای استارت فعالیت هایی که با بازاریابی محتوا مرتبط میباشد بیشتر از هر چیزی به یک وبسایت استاندارد نیاز داریم.

  • بازاریابی محتوایی

به تمام فعالیت هایی که شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند می باشد و آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوا، تولید محتوایی با ارزش و مرتبط، دسته بندی، لینک سازی  و … بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا می باشد. این را دقت کنید در سئو بدون محتوا موفق نخواهید شد.

  • لینک سازی هدفمند

با رعایت استانداردهای سئو فنی و همچنین با تولید محتوای ارزشمند در واقع شما میتواند به صفحه اول نتایج سرچ گوگل برسید. در جهت دریافت رتبه اول و همچنین رقابت با وبسایت های قدیمی مستلزم لینک سازی خارجی میباشید.

اینفوگرافیک سئو

در این زمینه می توانید از تمامی خدمات ما من جمله آموزش سئو در ایلام بهره مند شوید فقط کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

هزینه سئو سایت

تقریبا نیمی از مردم هیچوقت صفحات اول نتایج سرچ را رد نمی کنند این به معنی این است که با گذشتن زمان و در واقع با درک کاربران و باتوجه به کلماتی که در سرچ  محصول استفاده می کنند به صراحت باید بگوییم که سئو می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی کرده و می توانید در معرض دید کاربرانی که دارید قرار بگیرید.

نتیجه این اتفاق، افزایش فروش وبسایت شما میباشد. یکی از رایج ترین شیوه های بازاریابی آنلاین، سئو می باشد. اگر قصد افزایش  بازدید وبسایت خود را دارید، در واقع سئو می تواند یک دستور العملی موفق برای شما باشد.

همانطور که گفتیم سئو یک فرآیند مستمر می باشد که میتواند نتایجی مستمر نیز داشته باشد. به این نکته توجه کنید که سئو را به عنوان هزینه ندیده و باید به چشم یک سرمایه گذاری طولانی مدت به آن نگاه کنید. مزایای زیادی که سئو دارد این است که  کسب و کار شما را توسعه می بخشد.

میتوانید از رقبای بازار جلو بیفتید و نیازهای مشتریان را بشناسید و به یک رهبر بازار تبدیل شوید. شما می توانید با سئو باعث برندینگ و همچنین ایجاد اعتماد در مشتریان شوید.

در واقع هزینه سئو سایت با توجه به کسب و کارها و توقعاتی که از سئو دارید متفاوت میباشد و بعد از تحلیل هزینه ها مشخص میشود که تعرفه ها متفاوت می باشند.

اولویت سئو برای کسب و کارها

اهمیت سئو برای کسب و کار، با اطمینان از اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل کشف است شروع می شود. یک صفحه بهینه شده برای سئو، هم کاربران و هم موتورهای جستجو را در نظر می گیرد تا با ارائه محتوای مرتبط که نیازهای جستجوگرها را برآورده می کند، ترافیک ارگانیک را هدایت کند. به همین دلیل سئو اولویت اصلی برای بازاریابان جستجو است.

اما اینکه چرا سئو مهم است بسیار فراتر از آن است. ظاهر شدن در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو باعث ایجاد اعتبار برای محتوای شما می شود. امروزه سئو می تواند آنها را در مورد بهترین معاملات، محصولات و خدمات کاملاً جدید و مزایای منحصر به فردی که شما ارائه می دهید آگاه کند. همه به دنبال دریافت اطلاعاتی از خدمات شما هستند که قرار دادن این اطلاعات در دستان آنها در صورت نیاز می تواند چرخه خرید را کوتاه کند و منجر به افزایش درآمد و بازگشت سرمایه بیشتر شود.

با توجه به اهمیت جستجو و تاثیر سئو بر کسب و کار، جای تعجب نیست که سئو نقش برجسته تری در بازاریابی دیجیتال بازی می کند.

هزینه سئو سایت در ایلام

در واقع کاری که سئو سایت یا همان بهینه سازی انجام می دهد برند سازی میباشد. ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده که برای سرچ یک محصول یا یک خدماتی مشخص در گوگل و … از یک وبسایت استفاده کنید.

اینجاست که به شما می گوییم با طراحی سایت می توانید یک فروشگاه بزرگ مجازی داشته باشید که با سئو، وبسایتتان را در دنیا معرفی کنید. بیشتر از هفتاد درصد کلیک ها و کاربران برای سایت هایی است که از اول تا چهارم سرچ صفحات نخست گوگل بالا می آیند.

چرا سایت شما یکی از این صفحات نباشد؟ چرا شما در این رتبه قرار نگیرید؟

با توجه به کسب و کاری که دارید و کلمات کلیدی که میخواهید در سرچ باشد هزینه های سئو مشخص می شود. تیم سئوکار ما باتوجه به زمانی که مشخص می کنند در آن بازه زمانی شما را به اهدافتان می رسانند.

بعضی مواقع ممکن است باتوجه به هزینه های اولیه سئو منصرف شوید اما این را بگوییم که در قدم اول یک هزینه ای را پرداخت میکنید که بیشترین کاربران و مشتریان مرتبط با کارتان را پیدا کرده و بالاترین سود را در آینده ببرید.

اگر نگاهی به اطراف بیندازید و دوستان و همکاران خود را ببینید همگی وبسایت دارند و بیشترین بازدهی کاری را از سایت هایشان دارند. جهت کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه های طراحی سایت و سئو و مشاوره در زمینه آموزش و دوره ها می توانید با متخصصان ما در این حوزه تماس حاصل فرمایید.سئو سایت ایلام

امروزه با توجه به بازار رقابتی که هست، می بینیم که بازاریابی آنلاین و سئو از همیشه مهمتر میباشد. یکی از دغدغه هایی که صاحبان سایت دارند سئو سایت است.

می دانیم که موتورهای جستجو در طول روز به سوالات میلیونها کاربر پاسخ میدهند. چنانچه یک سایت، وبلاگ و یا یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، به کمک سئو می توانید ترافیک رایگان هدفمندی بگیرید.

مشاوره از افراد متخصص باعث رشد و توسعه کسب و کارتان شده و حتی بیشتر مواقع به  افزایش درآمد و برند شدن شما نیز کمک می کند. می دانیم در هر مجموعه ای برای سئو وبسایت ها، راهکار و اصولی خاص دارند.

گفتیم سئو وبسایت برای گوگل اصلا کاری بیهوده نیست که شما فکر کنید با اینکار پول و سرمایه ای را به هدر می دهید. حتی اینکار باعث افزایش فروش و درآمد نیز میشود.

تیم طراح
آموزش سئو در ایلام

با توجه به مطالبی که گفته شد و اطلاعاتی که از سئو و بهینه سازی سایت کسب کردیم فهمیدیم امروزه نباید از سئو غافل شد. مجموعه اندیشه نگار غرب با توجه به سابقه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و با به کارگیری متخصصین و کارشناسانی با تجربه آماده ارائه خدماتی همچون آموزش سئو سایت در استانهای  ایلام و کرمانشاه و کردستان می باشد.

این نکته را برای چندمین بار تاکید می کنم مخصوصا صاحبان کسب و کاری که صبور نیستند باید بگوییم که سئو، کاری زمان بر می باشد اما تاثیر مثبت آن را بعد از مدتی و با کسب رتبه در گوگل خواهید دید.

تبلیغات فضای مجازی

تبلیغات در اینترنت یکی از مؤثرترین روش‌ها در سئو وبسایت و در جهت معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوع‌سازی جریان درآمدها است. به عبارت دیگر تبلیغات در اینترنت هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان می‌شود. تبلیغاتی که می‌تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه‌های اجتماعی، دستگاه‌های تلفن همراه و حتی در ایمیل و پیامک نیز دیده شود.

تبلیغات در فضای مجازی یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی است که در آن با استفاده از ابزارهای ارائه شده با صرف هزینه، بازخورد مورد نظر گرفته می شود.

میتوان گفت از مزایای تبلیغات در فضاهای مجازی این است که باعث افزایش تمرکز کاربران می شود.

باید گفت کاربری که اینترنت و فضای مجازی را دنبال می کند با حواس جمع و تمرکز بیشتری تبلیغ را دنبال می کند و محتوای اصلی تبلیغ را کاملا درک می کند.

یکی از نکات مهم برای ایجاد یک تبلیغ محبوب و خلاقانه که باید رعایت کرد، تجربه و شناخت   نیازهای کاربران است که بسیار مهم است. تجربه و شناخت در تبلیغات به این معناست: که چه تبلیغی، با چه هدفی در چه بازاری و چه محتوا و مفهومی باید انجام شود. برای بهتر انجام دادن این نوع تبلیغات باید از یک مشاور تبلیغاتی که سابقه و شناخت خوبی در این حوزه دارد راهنمایی بگیریم و تبلیغات مجازی خود را هدفمند کنیم.

با افزایش جمعیت در دنیای مجازی تبلیغات گسترده تر شده و اکثر کسب و کارها برای گسترش حرفه خود به تبلیغات در شبکه های اجتماعی روی آوردند.

 

با توجه به اطلاعاتی که از این مقاله کسب کردید می دانید سئو بهترین راه حل میباشد. چنانچه خدماتی دارید که قابل فروش هستند، قطعاً با سئو وبسایت خود، می توانید به فروش بالایی برسید. مهمترین مزایای سئو برندسازی، تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته و بازگشت سرمایه میباشد.

چنانچه هنوز وبسایتی برای ارائه خدمات به کاربران و مشتریان نداشته و به صورت سنتی بازاریابی و به صورت فیزیکی مشغول به کار هستید، می توانید با دریافت مشاوره از تیم حرفه ای ما وبسایتی مناسب با کسب و کارتان طراحی کنید و از خدمات سئو سایت بهره مند شوید.سئ

67 دیدگاه در “سئو سایت ایلام

  1. آواتار فاطمه فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای سئوارگانیک چه مدتی باید روی سایت کار کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر بستگی به سایت و کلمات کلیدی شما داره اما معمولا بین 6 ماه تا یکسال پیشنهاد میشه

  2. آواتار مهران ناصری مهران ناصری گفت:

    سلام برای خدماتتون در ایلام هم پشتیبانی دارین؟
    نمونه کار اگر بخام میشه بهم نشون بدین؟
    در مورد هزینه هاش با چه شماره ای تماس بگیریم؟
    چند وقت طول می کشه کار انجام بشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر برای این کارنیاز به انجام تکنیک های سئو می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر لططف کنید با شماره 09182994006 در ارتباط باشید

  3. آواتار آتیلا آتیلا گفت:

    سلام خسته نباشید من یه لباس فروشی توی ایلام دارم میخواستم برام یه سایت طراحی کنید که بتونم بفروشم به تمام شهرها هزینه ش چطور؟

    1. سلام پلن هامون متفاوت هستش و هزینه ها باتوجه به خواسته ی شما تعیین میشه.میتونید با شماره 09188337286-09182994006 تماس بگیرید و مشاوره های لازم رو بگیرید.

  4. آواتار رویا رویا گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون چطوری میتونم باهاتون تماس بگیرم برای مشاوره هماهنگ کنم؟

    1. سلام خواهش میکنم میتونی با شماره های 09182994006-09188337286 تماس بگیری و مشاوره بگیری.

  5. آواتار لیدا لیدا گفت:

    سلام میشه لطفا بگید اگر سایتم رو سئو کنم بعد از چه مدت نتیجه میده؟

    1. سلام اگر بخواید اصولی کار انجام میشه بین 6ماه تا 1 سال زمان میبره. میتونی برای مشاوره با شماره 09182994006 تماس بگیری.

  6. آواتار وحید وحید گفت:

    سلام خسته نباشید استخدام دارید؟ من رشته ی سخت افزار دارم و تا حدودی با طراحی سایت آشنایی دارم.

  7. آواتار جواد جواد گفت:

    سلام من ایلام هستم و دفتر شما کرمانشاه چطوری میتونم با شما ارتباط بگیرم؟ می‌خوام برای سایت فروشگاهیم درگاه پرداخت بگیرم مشاوره می‌خوام.

    1. سلام میتونید با شماره های 09182994006 و 09188337286 تماس بگیرید.

  8. آواتار سام سلطانی سام سلطانی گفت:

    سلام ممنون از مطالب مفیدی که نوشتید. گزارش دادن به کارفرما در سئو به چه صورت باید باشه؟

    1. سلام خواهش میکنم گزارش باید هر ماه یکبار یا با توجه به تمایل کارفرما هر زمان که امکان داشت به صورت حضوری مراجعه و گزارشات بهشون داده بشه.

  9. آواتار حنا حنا گفت:

    سلام خسته نباشید چقدر زمان میبره که نتیجه ی سئو سایت رو دید؟

    1. سلام اگر بخواین سئو درست و سفیدی رو انجام بدین که جایگاهتون تثبیت شه بعد از 6 ماه تا یکسال زمان میبره

  10. آواتار علی علی گفت:

    سلام خسته نباشید ممنونم بخاطر مطالب خوب و مفیدتون.

  11. آواتار مجيدی مجيدی گفت:

    سلام چه اقداماتی برای رسیدن به صفحه اول گوگل انجام میدین؟

    1. سلام برای دیدن اقدامات و نحوه کار ما میتونی با شماره های 09188337286-09182994006 تماس بگیری و پلن هارو دریافت کنی.

  12. آواتار زیبا زیبا گفت:

    سلام مطالب مفید بود.

  13. آواتار جمالی جمالی گفت:

    سلام خسته نباشید آیا دامنه سایت باید حتما کلمه کلیدی را داشته باشید

    1. سلام ممنونم باید بررسی شه

  14. آواتار محسن آریایی محسن آریایی گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون بابت خدمات طراحی سایت و سئو من 2سال پیش کار طراحی سایت و سئو رو برام انجام دادید و خداروشکر هنوز هم از طریق سایت فروش داریم.

    1. سلام ممنون خوشحالیم که راضی بودید.

  15. آواتار حسینی حسینی گفت:

    سلام.مطالب خوبی نوشته بودید و از لحاظ بار علمی،بسیار مفید بود.آرزوی بدست آوردن بهترین موفقیت ها را برای مجموعه شما آرزومندم

    1. سلام تشکر از شما و خوشحالیم که مفید بوده

  16. آواتار فرناز فرناز گفت:

    رزومه ی کاری شرکت شما عالیه . بررسی نمونه کارهای هر شرکت واقعا مهمه، این که در کنار معرفی یه لیست کامل، نمونه کارها رو هم بررسی کردید خیلی کمک کننده بود

    1. سلام باتشکر از شما و همکاری خوبی که داشتید.

  17. آواتار یوسفی یوسفی گفت:

    آیا باید نام دامنه خود را برای گنجاندن کلمات کلیدی بهینه کنیم؟

  18. آواتار شهلا شهلا گفت:

    سلام خسته نباشید ما آموزش سرچ کنسول به صورت تخصصی دارید؟

    1. سلام بله میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری و برای آموزش هماهنگ کنی.

  19. آواتار علیرضا علیرضا گفت:

    سلام وقت شما بخیر شما آموزش به صورت مجازی هم دارید؟ من ایلام هستم و لوکیشن شما کرمانشاه هستش

    1. سلام بله با شماره 09182994006 تماس بگیرید

  20. آواتار سهیلا سهیلا گفت:

    سلام میشه نحوه ثبت کسب و کار در گوگل رو توضیح بدین؟

    1. سلام با شماره 09188337286 تمس بگیرید کاملا براتون توضیح میدن یا براتون ثبت میکنن.

  21. آواتار شهره شهره گفت:

    سلام چندتا ابزار سئو رو بهم معرفی میکنین؟

    1. سلام Moz – جت سئو-سرچ کنسول-گوگل آنالایتیکس-ahref

  22. آواتار شادمهر احمدی شادمهر احمدی گفت:

    سلام همه ی سایت ها نیاز به سئو دارن؟

    1. بله سئو خیلی پراهمیت هستش دز دنیای بازاریابی و برای جا نماندن از رقبا

  23. آواتار بهناز بهناز گفت:

    سلام خسته نباشید و ممنون بابت مطالب مفیدتون یه سوال آیا سئو آینده ای خواهد داشت؟

    1. سلام ممنونم خداروشکر که مفید بوده. آینده سئو تحت تاثیر پیشرفت های فناوری و تکامل الگوریتم های گوگل. در حال حاضر سئو روز به روز در حال پیشرفته

  24. آواتار آتیلا سلیمانی آتیلا سلیمانی گفت:

    چطور میتونم سایت رو خیلی سریع بیارم بالا؟

    1. سلام سایت خیلی سریع بالا نمیاد شما باید کار رو اصولی پیش ببرین.

  25. آواتار نرگس نرگس گفت:

    سلام ببخشید من سایت خبری دارم وقتی خبر از بقیه سایت ها میذارم مستقیم آخره مطلب منبع لینک اون مطلب سایتو میذارم بنظرتون این تاثیر منفی رو سئو داره ؟

    1. سلام خیر مشکلی نداره اگر نقل قول باشه

  26. آواتار نسترن نسترن گفت:

    با سلام و ممنون از مطالب خوبتون
    سایت من در گوگل معرفی شده ولی نمیدونم چرا در قسمت سرچ تصاویر گوگل عکسهای سایت من نمیاد.
    دلیلش چی میتونه باشه به نظرتون؟

    1. سلام شما باید اصولی کار رو یش ببرین

  27. آواتار samsn samsn گفت:

    سلام ،
    سوالی داشتم: سایت سافت 98 برای ارائه توضیح برنامه ها و نرم افزارهاش به یک توضیح کوتاه بسنده میکنه و به خوبی سئو گرفته علت این موفقیت چیه ?

  28. آواتار محمد محمد گفت:

    چطوری از سئو برای بازاریابی استفاده کنم؟

    1. سلام تهیه فهرستی از موضوعات و کلمات کلیدی و نوشتن وبلاگ با توجه به کلمات کلیدی و در نهایت لینک سازی هستش.

  29. آواتار ali ali گفت:

    وقت خوش
    آیا سرعت سایت روی سئو تاثیر دارد؟

  30. آواتار محمدرضا محمدرضا گفت:

    برای سئو حتما باید کد زنی بلد باشیم؟

    1. سلام بله باید حواستون به کدهای html سایت باشه و بتونین مشکلات سایت رو تشخیص بدین

  31. آواتار چراغی چراغی گفت:

    سلام وقت بخیر
    چگونه سایت های دیگر را به سایت خود لینک کنم؟

    1. سلام ممنون لینک ها متفاوتن لینک های داخلی متنی و پاورقی داریم که معمولاً در محتوای صفحه قرار می‌گیرن و کاربر رو به محتواهای مرتبط هدایت می‌کنن.

  32. آواتار نیاز نیاز گفت:

    سلام
    آیا می تونم لینک ها رو بخرم؟

    1. سلام اگر منظورتون خرید بک لینکه باید بگم که خرید بک لینک مثل شمشیر دو لبه اس مخصوصاً اگر سایت شما تازه راه اندازی شده باشه.

  33. آواتار mohammad mohammad گفت:

    چه تفاوتی بین نتیجه ارگانیک و پولی وجود داره؟کدومش بهتره؟

    1. سلام با توجه به هدفتون مشخص میشه

  34. آواتار سعید سعید گفت:

    سلام و عرض ادب
    یه سوال ذهنم رو درگیر کرده، برای انجام تکنیک‌های سئو باید کدنویسی بلد باشیم؟

  35. آواتار مبین مبین گفت:

    چقدر طول می‌کشد تا نتایج سئو را مشاهده کنیم؟

    1. سلام . بستگی به کسب و کار شما و کلمات کلیدی دارد . برای مشاوره رایگان با این شماره تماس یگیرید 09182994006.

  36. آواتار فریبا فریبا گفت:

    روزتون بخیر میخولستم بدونم هزینه سئو یک سایت چقدر میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *