ما که هستیم

متن پیشنهادی: نشانی وب‌سایت ما: https://andishehdigi.com.

دیدگاه‌ها

متن پیشنهادی:  وقتی که بازدیدکنندگان از یک سایت، نظرات خود را در  می‌نویسند، ما میتوانیم که اطلاعاتی را که در قسمت نظرات است را جمع آوری می‌کنیم.

’s آدرس IP و رجیستر عامل شخص مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه میباشد.

یک رشته ناشناس تولید شده از آدرس ایمیل شخصی شما، احتمال دارد که به سرویس Gravatar ارائه گردد که ببینید آیا از آن استفاده دارید.  نگهداری از حریم خصوصی خدمات Gravatar در این قسمت در دسترس میباشد: https://automattic.com/privacy/.

رسانه

متن پیشنهادی: هنگامی که تصاویرمنتخب خود  را در وبسایت آپلود میکنید، نباید آپلود تصاویر نباید با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشد. بازدیدکنندگانی که از وب سایت بازدید میکنند، قادرند که  هر نوع اطلاعات مکانی را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج نمایند.

کوکی‌ها

متن پیشنهادی: هنگامی که نظر خود را در سایت ما بنویسید، ممکن است برای ذخیره شدن نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود گزینه تصمیم گیری داشته باشید. تمامی این موارد برای راحتی کار شما تعبیه شده اند، به شکلی که شما دیگر مجبور نخواهید بود که مجددا جزئیات خود را پر نمایید، در زمانی که نظر دیگری را ترک کرده اید. این کوکی‌ها  تا یک سال طول میکشد.

هنگامی که از برگه ورود ما بازدید کنید، ما برای شما یک یک کوکی موقت به این جهت که آیا مروگر شما کوکی را میپذیرد یا خیر، را تنظیم میکنیم. این کوکی شامل اطلاعات شخصی شما نخواهد بود و در زمانیکه مرورگر شما بسته باشد، از بین خواهد رفت.

هنگامی که به سیستم وارد میشوید، ما  کوکی‌ها را چنان تنظیم میکنیم که تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید.

کوکی‌هایی که برای ورود به سیستم هستند، برای دو روز پیش و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال پیش میباشد.

هنگامی که یک مقاله را ویرایش یا منتشر میکنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره میشود.

این کوکی، شامل اطلاعات شخصی نمیباشد و به سادگی بیانگر آن است که شناسه پست مقاله شما تنها ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی خواهد شد.

اطلاعات شخصی شما را به اشتراک می‌گذاریم؟

متن پیشنهادی: اگر شما یک تنظیم دوباره رمز عبور را درخواست بدهید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم دوباره ایجاد میشود.

تا چه مدت زمانی، اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

متن پیشنهادی: هنگامی که یک نظر را ترک نمایید، نظر و متادیتای آن به صورت نامحدود حفظ خواهند شد. در واقع ما خواهیم توانست به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید نماییم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام انجام میدهند، ما  اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها قرار ی دهیم و همچنین ذخیره می‌کنیم.

همه کاربران خواهند توانست که اطلاعات شخصی خود را در هر زمان مشاهده کنند، یا ویرایش و یا حذف نمایند.

مدیران وب سایت نیز قادرند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌ها دارید

متن پیشنهادی: اگر در این سایت حساب کاربری داشته باشید، یا نظرها را ترک کرده باشید، درخواست دریافت را می توانید به صورت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی در خواست کنید، همچنین می‌توانید درخواست نمایید که ما هر نوع اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را ویرایش و یا پاک کنیم. البته این شامل اطلاعاتی نمیباشد که ما باید  آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی نگهداری کنیم.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

متن پیشنهادی: نظرات بازدیدکنندگان احتمال دارد که از طریق یک سرویس تشخیص خودکار بررسی گردند.