طراحی سایت ایلام

طراحی سایت،  به ساخت و راه اندازی صفحاتی گفته می شود که معمولا یا با کدنویسی انجام می شود یا با استفاده از cms های آماده طراحی می شود. با توجه به اینکه بیشتر کسب و کارها در دنیای امروز به سمت آنلاین شدن سوق داده می شود و به صورت اینترنتی فروش زیادی دارند،  شما هم برای اینکه از این رقابت جا نمانید باید ویترینی آنلاین برای کسب و کار خود داشته باشد.

ما به شما کمک می کنیم یک سایت با طراحی حرفه ای و کاربر پسند داشته باشید که از این طریق بتوانید بازار خود را بزرگتر کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

فهرست مطالب

هزینه طراحی سایت ایلام و یا در هر شهر دیگر بسته به امکاناتی که کافرما از سایت می خواهد، متغیر است. اگر شما می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید،  قطعا با یک حساب سرانگشتی متوجه می شوید که هر چه قدر هم برای راه اندازی سایت خود هزینه کنید کمنر از هزینه ای می شود که برای راه اندازی فروشگاه فیزیکی خود نیاز دارید.

طراحی سایت یکی از از روش های بازاریابی آنلاین است که در دنیای امروز داشتن آن برای تمام کسب و کار ها امری ضروری است.در واقع وب سایت به عنوان یک نمایشگاه بزرگ آنلاین، کسب و کار شما را به جامعه بزرگتر به نمایش می گذارد.

 مدیران، کارفرمایان یا هر شخص حقیقی که قصد دارد در زمینه شغلی و حرفه‌ای خود پیشرفت کند و زمینه کاری که در آن فعالیت می کند به دنیا معرفی کند،  در ابتدا باید سایت تخصصی خود را راه اندازی کند.

طراحی سایت ایلام
icons8 call 1

برای دریافت مشاوره ودریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

وب سایت واکنشگرا

 در دنیای امروز با توجه به همه گیر شدن گوشی موبایل،مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند. به همین دلیل باید سایتی طراحی شود که برای همه مدل های گوشی واکنشگرا باشد تا تمام کاربران بتوانند در تمامی پلتفرم ها، سایت را با ابعاد متناسب مشاهده کنند.

انواع طراحی سایت

سایت ها با توجه به کاربردی که دارند و نوع کد نویسی آن به چند دسته تقسیم می شوند:

سایت های ثابت​

سایت های ثابت به طور کلی با زبان های html،css و Javascipt نوشته می شود و امکان اضافه کردن یا حذف کردن ندارند. اگر بخواهید عکسی یا نوشته ای به آن اضافه کنید باید به کد های برنامه نویسی آشنایی داشته باشید یا از طراح سایت بخواهید که این کار را انجام بدهد که از معایب این نوع طراحی سایت به شمار می آید.

سایت های پویا

سایت های پویا، سایت هایی هستند که توسط یک تیم برنامه نویسی نوشته می شود و پیشخوان سایت، در اختیار طراحان قرار می گیرد و از این طریق به ویرایش قالب  می پردازند.

ویژگی این نوع سایت ها این است که محدودیتی برای  تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات وجود ندارد. در این نوع سایت ها دیگر نیازی به دانستن کدهای برنامه نویسی نیست. شما می توانید از طریق پیشخوان، عکس و مقاله مدنظر خود را ویرایش کنید. 

سایتهای فلش

این سایت‌ها از نوع ایستا و نیمه پویا هستند که  به کمک نرم افزار های مخصوصی طراحی می شود. مزیت این سایت‌ها گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب است. اما این نوع سایت ها توسط موتورهای جستجو خوانده و ایندکس نمی شود.به خاطر حجم بالایی که این نوع سایت ها دارند سرعت بارگذاری آنها هم بسیار پایین است.

 طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با زبان برنامه نویسی php نوشته می شود و پایگاه داده آن توسط mysql  مدیریت می شود.بیش از ۷۶ میلیون وب سایت در جهان وجود دارند که با  وردپرس راه اندازی می شود. وردپرس برای ساختن انواع وب سایت های شخصی، خبری، فروشگاهی و شرکتی استفاده می شود. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای مزایای بسیار فراوان است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

مزایای طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت ایلام
کاهش هزینه

طراحی سایت با وردپرس هزینه کمتری نسبت به سایت های برنامه نویسی شده دارد و دیگر لازم نیست برای هر تغییر و ویرایشی به  طراح سایت مراجعه کنید.

ظاهر زیبا

در وردپرس قالب های متنوع و با گرافیک بالایی وجود دارد که می توانید متناسب با کسب و کاری که دارید قالب موردنیاز خود را انتخاب کنید.

مدیریت آسان

وردپرس دارای پنل مدیریت کاربردی و ساده ای است که ویرایش کردن مطالب و قالب را ساده کرده است.

راحتی سئو سایت های وردپرسی

سئو فرآیند پیچیده و زمان بری است که در وردپرس با توجه به امکاناتی که دارد و با نصب پلاگین های مختلف،بهینه سازی سایت  را برای موتور های جستجو آسان کرده است.

به روز رسانی رایگان

به روزرسانی وردپرس کاملا رایگان بوده و در هر لحظه می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کرده و به راحتی نصب کنید.

امنیت

وردپرس، امنیت بسیار بالایی دارد و تیم وردپرس، هر لحظه مشکلات امنیتی را بررسی کرده و در نسخه‌های جدیدتر آن را برطرف می‌کند. همچنین، پلاگین های مختلفی برای امنیت بیشتر این نوع سایت ها وجود دارد.

icons8 call 1

برای دریافت مشاوره ودریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت جوملا

پس از وردپرس، جوملا دومین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است. در ادامه،به بررسی مراحل طراحی با جوملا می پردازیم:

  1.  نصب جوملا:
    – دانلود نسخه‌ی جدید جوملا از وبسایت رسمی آن.
    – نصب جوملا بر روی سرور  یا میزبانی وب با استفاده از پنل مدیریت میزبان.
  2.  انتخاب و نصب قالب (پوسته):
    – انتخاب یک قالب (پوسته) متناسب با کاربرد آن و نصب قالب انتخابی از طریق پنل مدیریت جوملا.
  3. تنظیمات اصلی:
    – پس از نصب، تنظیمات اصلی جوملا مانند انتخاب زبان، اتصال پایگاه داده و .. را انجام دهید.
  4.  مدیریت محتوا:
    – بعد از انجام مراحل بالا زمان آن رسیده تا به طراحی قالب سایت بپردازیم. در این مرحله شما می توانید مقالات،تصاویر و صفحات مختلف را ایجاد کنید.
  5.  افزونه‌ها و ابزارها:
    – با نصب و راه اندازی افزونه‌ها می توانید امکانات بیشتری به سایت اضافه کنید.
  6. تست و انتشار:

    – قبل از انتشار نهایی، وب‌سایت را آزمایش کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

7.مدیریت و به روزرسانی:

    – پس از انتشار، وب‌سایت را را به صورت منظم به‌روزرسانی منظم کنید. نسخه‌های جدید جوملا و افزونه‌هایی که استفاده می‌کنید را بررسی کنید.

مزایای طراحی سایت جوملا

جوملا از تمامی زبان های دنیا پشتیبانی می کند و با استفاده از این سیستم مدیریتی، می توانید سایت چند زبانه طراحی کنید.همچنین افزونه های جوملا همانند پلاگین های وردپرس کاربرد فراوانی دارند که با کانفیگ کردن آن ها می توانید امکانات بیشتر و متنوع تری به سایت خود اضافه کنید.

قالب ها و افزونه های جوملا تنوع بسیاری دارند که با توجه به کاربرد و سلیقه افراد می توانید آن ها را شخصی سازی کنید.شما می توانید قالب های موردنظر خود را از سایت راست چین خریداری کنید.

 هزینه طراحی سایت

قیمت و تعرفه طراحی سایت به فاکتور های متعدی بستگی دارد و با توجه به نیاز و درخواست کارفرما ممکن است تغییر کند.برخی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت عبارت اند از:

  • کاربرد سایت:بر اساس کاربردی که سایت ها دارند به سایت فروشگاهی،شرکتی،شخصی و… نقسیم می شوند، که هزینه طراحی هر کدام ار سایت ها متفاوت است.
  • گرافیک و استفاده از انیمیشن های خاص:اگر طراحی خاص با گرافیک بالا  برای سایت خود مدنظر داشته باشید،قطعا بر هزینه طراحی تاثیر می گذارد.
  • تعدادصفحات:تعداد صفحات، فاکتور دیگری است که در تعیین هزینه ها در نظر گرفته می شود. 
  • نصب پلاگین :امکانات بیشتر برای سایت، نیازمند نصب پلاگین می باشد که در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار است.
  • زمان تحویل: معمولا در هر شرکتی زمان خاصی برای طراحی سایت در نطر می گیرند اما اگر کارفرما زودتر از این زمان را در نظر داشته باشد، مشمول هزینه بیشتری می شود.
 هزینه طراحی سایت

آدرس ما

کرمانشاه, چهار راه بسیج, خیابان بنت الهدی, کوچه علی محمدی, ساختمان امیر حافظ, طبقه سوم, واحد 9

         09182994006

  09188337286

خدمات مشاوره رایگان

هزینه طراحی سایت ایلام

محاسبه هزینه طراحی سایت در ایلام و در شهرهای دیگر  با توجه به امکاناتی که توسط کارفرما انتخاب می شود، متغیر است.

 و معمولا تعرفه طراحی سایت حرفه ای با توجه به گزینه های مختلف محاسبه می شود. ولی به طور کلی این قیمت  با توجه به کیفیت طراحی وب سایت، ظاهر سایت، تعداد صفحات، نصب افزونه های مختلف و .. متفاوت است.

هزینه طراحی سایت ایلام با توجه به امکاناتی که هر پکیج دارد، متفاوت بوده که با توجه به خدماتی که ارائه می شود، توسط طراح تعیین می گردد.

شاید با توجه به تبلیغات برخی از شرکت ها، سایت های ارزان و رایگان ارائه بدهند یا شما را تشویق به استفاده از سایت ساز کنند، ولی باید  گفت که هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود. قطعا این سایت ها امنیت ندارند و هر لحظه ممکن است مورد حمله برخی از هکرها  و یا ربات ها قرار گیرند.

اگر در کرمانشاه و یا در شهرهای دیگر هستید می توانید با مراجعه حضوری یا مشاوره های تلفنی از خدمات شرکت اندیشه نگار غرب بهره مند شوید. 

فرآیند طراحی وب سایت

فرآیند طراحی وب سایت در 6 مرحله انجام می شود:

طراحی وب یک کار بسیار هیجانی است اما گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا باشد. زمانی که مشغول به کار می شوید در زمان شروع کار، ارائه یک طرح در مورد چگونگی ارائه یک وب سایت یا یک ایده بسیار خوب دلهره آور است از کجا باید شروع کنم؟ برخی از مراحل اصلی را که نباید از دست بدهید کدامند؟ عبور از چک لیستی که وجود دارد؟

چه برای خودتان طراحی کنید و چه برای مشتری، گذشتن و پشت سر گذاشتن هر مرحله از ایده‌پردازی تا محصول نهایی به ساده‌تر شدن کل فرآیند کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که چیزی را فراموش نمی‌کنید.

به افراد و شرکت ها کمک می کند تا وب سایت ها و برنامه های وب را بدون کدنویسی بسازند. صدها پروژه را دیده‌ایم که از ایده‌های ساده (و نه چندان ساده) گرفته تا محصولات تجاری واقعی که درآمدزایی می‌کنند. 6 مرحله آسان برای یک فرآیند طراحی وب موثر و اصولی:

استراتژی

پژوهش

برندسازی و طراحی

آزمون، خطا

راه اندازی

پشتیبانی

اینفوگرافیک طراحی سایت
آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت

شاید شما هم  یکی از افرادی باشید که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستید. برای شروع این کار لازمه بدانید، که دو راه پیش رو دارید:طراحی سایت از طریق کدنویسی یا طراحی قالب های آماده وردپرس.

در ادامه مقاله،مهارت هایی که برای طراحی سایت از طریق وردپرس نیاز دارید برای شما شرح داده ایم:

طراحی گرافیک:برای طراحی سایت یکی از مهارت هایی که باید یادبگیرید طراحی بنر و عکس با فتوشاب یا ایلاستریتور است.

طراحی قالب های آماده وردپرس:باید کار طراحی سایت را از طریق پیشخوان وردپرس یاد بگیرید. همچنین انتخاب دامنه، خرید هاست  و ست کردن  DNS ها از دیگر مهارت های مهم در طراحی است.

یادگیری Html , Css:گاهی اوقات کافرما طراحی خاصی می خواهد که در قالب های آماده وجود ندارد، بنابراین نیاز است که کد نویسی انجام بدید.یادگیری Html  ,Css در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

سئو:سئو تکمیل کننده مهارت طراحی سایت است. شما باید بدانید برای کسب و کارها زمانی ایجاد سایت اثر بخش است که در صفحه اول گوگل دیده شود.بنابراین بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، باعث افزایش نرافیک، در نتیجه افزایش فروش می شود.

ما در استان ایلام به شما خدمات طراحی سایت به صورت تضمینی و تخصصی در جهت رشد کسب و کار شما را ارائه می دهیم.

سایت یک صفحه وب است که اطلاعات و خدمات را در اینترنت ارائه می‌دهد. طراحی سایت مهم است چون به تجربه کاربری، شناخت برند و موفقیت شما به صورت جهانی کمک می‌کند.

مراحل طراحی یک وب سایت شامل تحلیل نیازها، طراحی رابط کاربری (UI)، توسعه وب‌سایت (Front-end و Back-end)، تست و راه‌اندازی می‌شوند.

UI مربوط به طراحی رابط کاربری و ظاهر سایت است، در حالی که UX به تجربه کاربری کلی در سایت اشاره دارد.

 بهینه‌سازی تصاویر، کاهش فایل‌های CSS و JavaScript، استفاده از CDN و فشرده‌سازی محتوا از راه‌های بهبود سرعت بارگذاری در وب سایت ها می شود.

امنیت وب‌سایت بسیار مهم است تا از حملات نفوذی و سرقت اطلاعات جلوگیری کرد. می توان از افزونه های امنیتی استفاده کرد.

محتوای جذاب، زمان بارگذاری مناسب، طراحی رابط کاربری خوب و مسیریابی آسان از عوامل کاهش Bounce Rate وب سایت می شود.

ساده‌ترین راه که برای مدیریت محتوای وب‌سایت است استفاده از cms  می باشد، اما ممکن است محدودیت‌هایی در طراحی و سفارشی‌سازی داشته و نیاز به بروزرسانی باشد

با توجه به نیاز و نوع کسب و کار شما در مورد این موضوع باید تصمیم گیری کرد.

شما با شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت ما می توانید به صورت تخصصی بر روی پروژه ها کار کرده و کسب درآمد هم داشته باشیبد.

در این نوع طراحی از دو یا چند صفحه از یک سایت استفاده می کند که برای راه اندازی و نمایش صفحه خاصی از سایت سفارشی سازی شده است.

55 دیدگاه در “طراحی سایت ایلام

  1. آواتار زهرا زهرا گفت:

    سلام طراحی سایت به چه مزیتی داره؟ رزومه و نمونه کار میشه بهمون بدین که ببینیم؟

    1. سلام الان با وضعیتی که وجود داره تمام کسب و کارها یا سایت دارن یا به سمت طراحی سایت میرن به دلیل رقابتی که در بازار کار وجود داره. میتونی با شماره های 09188337286-09182994006 تماس بگیری و مشاوره های لازم رو بگیری.

  2. آواتار اتنا سلطانی اتنا سلطانی گفت:

    سلام خسته نباشید چطوری میتونیم سایت مون تو سرچ گوگل بیاد صفحه اول ؟

    1. سلام ممنون میتونید با استفاده از سئو خیلی سریع به نتیجه ای که میخواید برسید. برای شماوره در این زمینه می تونی با شماره 09182994006 تماس بگیری.

  3. آواتار سارا سارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر آیا افزونه ای هست سرعت سایت منو بالا ببره؟میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام ابزارهای زیادی وجود داره اما بهترین اونها wprocket که امکانات زیادی داره.

  4. آواتار یونس یونس گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون، من لباسفروشی دارم چقدر بودجه باید برای طراحی سایت در نظر گرفته شه که بتونم آنلاین بفروشم؟

    1. سلام خوشحالم که مفید بوده. شما میتونید با بودجه ی کمی شروع کنید و قدم اول که داشتن یک سایت خوب هست رو بردارید و از راه های زیادی حتی به صورت رایگان تبلیغات آنلاین داشته باشی میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری و قدم رست رو برداری که با شکست رو به رو نشی..

  5. آواتار ویدا ویدا گفت:

    سلام خسته نباشید میتونید یه قالب فروشگاهی خوب بهم معرفی کنید؟

    1. سلام ممنونم قالب های فروشگاهی زیادی هستند مثل وودمارت اما باید باتوجه به امکاناتی که میخواید سایتتون داشته باشه قالب رو انتخاب کنید. میتونید با شماره 09182994006 تماس بگیری و سوالاتت رو بپرسی.

  6. آواتار بهراد بهراد گفت:

    سلام توی چند جلسه آموزش میتونم طراحی سایت رو به صورت کامل یاد بگیرم ؟

    1. سلام برای مشاوره میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری.

  7. آواتار علیرضا قبادی علیرضا قبادی گفت:

    2. سلام من ایلام هستم یه سوال دارم تحویل پروژه چقدر طول میکشه؟

    1. سلام با توجه به کسب و کارتون مشخص میشه که طراحی سایت و تحویل پروژه سئو متفاوته برای مشاوره میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیرید.

  8. آواتار علیرضا قبادی علیرضا قبادی گفت:

    سلام من ایلام هستم یه سوال دارم تحویل پروژه چقدر طول میکشه؟

  9. آواتار لیلا لیلا گفت:

    سلام آیا با تغییر دادن قالب سایت به هم میریزه؟

    1. سلام اگر به صورت اصولی باشه نه اما حتما همیشه بک آپ دانلود شده ای از سایتتون رو داشته باشید.

  10. آواتار فرنوش فرنوش گفت:

    سلام خسته نباشد. شما اموزش طراحی وب هم میدین؟

    1. سلام بله میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری

    2. سلام بله میتونید حضوری تشزیف بیارین یا با شماره 09188337286 تماس بگیرین.

  11. آواتار پگاه پگاه گفت:

    سلام آیا طراحی سایتی که انجام میدید سئو مبتدی هم شاملش میشه؟

  12. آواتار علی علی گفت:

    سلام مفید بود استفاده کردم

  13. آواتار خاطره خاطره گفت:

    سلام وقت بخیر آیا برای سایت و برند من آرم (لوگو) هم طراحی می‌کنید؟

    1. سلام بله میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری

  14. آواتار ماهان آقایی ماهان آقایی گفت:

    سلام آیا شما بعد از خدمات طراحی سایت، سئو و بهبود رتبه سایت هم انجام میدهید؟در خصوص خدمات تعمیرات لوازم خانگی

    1. سلام بله میتونی با شماره 09188337286 تماس بگیری

  15. آواتار معتمدی معتمدی گفت:

    سلام خدا قوت به تیم حرفه ای اندیشه دیجی من تقریبا یک سالی است که کار طراحی سایت فروشگاهیم و پشتیبانی رو به این تیم سپردم و راضی هستم.

  16. آواتار طاها طاها گفت:

    من میخوام به کلاس طراحی سایت برم و لپتاپی هم دارم که بتونم باها کار انجام بدم میخواستم بدونم من که تازه می خوام شروع کنم بعد کلاس طراحی سایت میتونم در امد داشته باشم؟؟؟؟

  17. آواتار محمد محمد گفت:

    سلام خسته نباشید برای سایت شرکتی چند نوع قالب بهم معرفی می کنید؟

    1. سلام میتونی به سایت های ژاکتابزاروردپرسراست چین مراجعه کنی.

  18. آواتار سارا مرادی سارا مرادی گفت:

    سلام خسته نباشید من کارهای اکسسوری انجام میدم خواستم بدونم سایت برام بهتره یا اینستاگرام؟

    1. سلام اینستاگرام مهمه اما باید سایتی باشه که بتونین فروش آنلاین داشته باشین و مستقیم بدون دردسر جواب دادن دایرکت مستقیم مبلغ واریز شه و قیمت هارو به روز کنی.سایت بسیار پراهمیت تر از اینستاگرام هستش.

  19. آواتار شادی شادی گفت:

    سلام خسته نباشید
    چطوری میتونم طراحی سایت رو یاد بگیرم نیازه برنامه نویسی خاصی رو یاد بگیرم؟

    1. سلام ممنون شما باید دوره هارو بگذرونین و با پشتکار و تلاشتون و علاقه ای که دارید به یه متخصص تبدیل شین

  20. آواتار شهرام شهرام گفت:

    سلام خسته نباشید طراحی وب سه بعدی چیه؟

    1. سلام ممنونم طراحی وب سه بعدی به معنی استفاده از انیمیشن های سه بعدی و تصاویر سه بعدی هستش

  21. آواتار آتیلا آتیلا گفت:

    سلام میشه بگین یه طراح وب چه چیزایی رو باید بلد باشه؟

    1. سلام یک طراح وب باید به مهارتهای فنی و تکنیکی مسلط باشه و داشتن مهارت HTML کمک زیادی به مدیریت و تکمیل پروژه می کنه.

  22. آواتار صدف صدف گفت:

    سلام خسته نباشید میتونم طراحی سایت رو به تنهایی یاد بگیرم؟

    1. سلام ممنونم طراحی سایت رو اگه بخواین تنهایی شروع کنی کمی پیچیده و دلهره آوره شما میتونی از آموزش های آنلاین ما استفاده کنی.

  23. آواتار سعید سعید گفت:

    من یه سایت فروشگاهی میخوام تعداد محصولاتمون هم خیلی زیاده از وردپرس استفاده بشه بهتره یا کدنویسی؟

  24. آواتار امین امین گفت:

    من یه سایت دارم که کدنویسی شده تقریبا یکساله بی استفاده اس حالا میخوام همین سایت رو بیارم رو وردپرس
    امکانش وجود داره یا اینکه باید از اول با وردپرس طراحی بشه؟؟

  25. آواتار علی باوندپور علی باوندپور گفت:

    یه سایت میخوام چطوری ثبت سفارش کنم؟ و اینکه پشتیبانیتون چطوریه؟؟

    1. سلام میتونید با شماره 09182994006 تماس بگیرید.

  26. آواتار hamed hamed گفت:

    چقد زمان میبره سایت رو تحویل بدین؟

    1. سلام سایت ها رو با توجه به توقعات شما بین 45 روزه تا یکماه تحویل داده میشه.

  27. آواتار سمیه سمیه گفت:

    سلام چطوری کار طرای سایت رو شروع کنم؟

    1. سلام قدم اول اینه که درک خوبی از طراحی داشته باشین و بعد از گذراندن دوره های کوتاه مشغول به کار شین.

  28. آواتار رحمانی رحمانی گفت:

    درود
    آیا نگهداری و حفظ امنیت سایت من را بر عهده می گیرید؟

    1. سلام موضوعی که بیان کردید مربوط به پشتیبانی هستش که بله پشتیبانی هم انجام میشه.

  29. آواتار محمد محمد گفت:

    اگر سایت من هک شد چکار باید کرد؟

  30. آواتار علی علی گفت:

    برای خرید هاست چه فاکتور هایی رو باید در نظر داشت؟

  31. آواتار یاسمن یاسمن گفت:

    سلام روزتون بخیر
    میخواستم بدونم دامنه به نام خودم ثبت میشه یا شرکت ؟

    1. سلام . دامنه به اسم کسی که براش سایت طراحی میکنیم ثبت میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *